THY Teknik ve Özçelik İş sendikası arası da 7 şubat tarihinde yapılması planlanan TİS görüşmesi öne çekildi.
aynen ben üni mezunu tss çalışanıyım sen lise mezunu teknisyen 1 tane kartı eline alıp akşama kadar gezen teknisyen
teknik personel e hayırlı olsun.
şubat 4 olmuş, neyin kafası?? Faizden öi? nemalancaksınız ki
Neden AO. ve sendika (??!!) tis i açıklamaz hala.
Mart kapıdan baktırır haaaeeee
1 yılda %95 potansiyele ulaşan mytechnic çalışanlarına zam YAPMAMA kararı aldı teşekkürler myTECHNIC.
Tss ye yapılan zam yeniden güncellensin!
TGS'ye alım var mı?
TSS gibi boş bir şirket kurmuşsun. Bütün vasıfsız adamı doldurmuşsun oraya. Sonra gelip diyorlarki bize ne verdiyse size de onu verecekler. Ya Teknisyen Camiasını bu kadar ayaklar altına alan bir YK Başkanı daha görülmedi. Yazıklar olsun yazıklar. Eğer olur da aynı zammı alırsak elveda THY merhaba RYANAIR…
Buradan bizi memnun eden bir sonuç çıkmaz.Bu sendika olduğu sürece benim şahsen iyi yönde bir beklentim yok.Neyse bekle beni Ryanair.Yazın sendeyim
Zaten şirket imza atmanız için gelin dedi
Söz Abanta gelecem açıklayın la şu zammı
Yattiginiz yerden dünya para kazanıyorsunuz bide agliyosunuz size %30 yapsalar kâfidir.Bizim çocuklar yağmurunda sicaginde günde 2000 bagaj atar adam gibi maaş ister teknic ci gelir şükür et der şimdi şükür etme sırası sizde yok %65 yok %70 gözünüz doysun be
THY Teknik ve Özçelik İş sendikası arası da 7 şubat tarihinde yapılması planlanan TİS görüşmesi öne çekildi.
Sendika tarafından yapılab duyuruda görüşmenin yarın yapılacağı belirtilirken detaylarla ilgili de açıklama yapılacağı ifade edildi.
aynen ben üni mezunu tss çalışanıyım sen lise mezunu teknisyen 1 tane kartı eline alıp akşama kadar gezen teknisyen
Yanıtla
k/A.2~ 2 yıl önce
teknik personel e hayırlı olsun.
şubat 4 olmuş, neyin kafası?? Faizden öi? nemalancaksınız ki
Neden AO. ve sendika (??!!) tis i açıklamaz hala.
Mart kapıdan baktırır haaaeeee
Yanıtla
Mytechnic ~ 2 yıl önce
1 yılda %95 potansiyele ulaşan mytechnic çalışanlarına zam YAPMAMA kararı aldı teşekkürler myTECHNIC.
Yanıtla
TSS’li GARİBAN ~ 2 yıl önce
Tss ye yapılan zam yeniden güncellensin!
Yanıtla
Tss~ 2 yıl önce
Hele şu beyenmeyenlere bak zorunuza mı gitti sizin bize yüzde 40ile 45 verdiler sizin gibi yüksek maaş almıyoruz biz
gariban~ 2 yıl önce
TGS'ye alım var mı?
Yanıtla
Taşeron Olmayan Teknisyen~ 2 yıl önce
TSS gibi boş bir şirket kurmuşsun. Bütün vasıfsız adamı doldurmuşsun oraya. Sonra gelip diyorlarki bize ne verdiyse size de onu verecekler. Ya Teknisyen Camiasını bu kadar ayaklar altına alan bir YK Başkanı daha görülmedi. Yazıklar olsun yazıklar. Eğer olur da aynı zammı alırsak elveda THY merhaba RYANAIR…
Yanıtla
Tsss~ 2 yıl önce
Tss temizlik şirketi değildir sizden 10gömlek üstün tss çalışanları mevcut %90 ınız A2 ingilizceyi zor alıyor hahaha
Tss~ 2 yıl önce
Zoruna mı gitti tss yi kurdu diye sen boş diyorsun ama sizde boş adam da çok belki bunlardan biride sensindir
Aynen 10 Gömlek~ 2 yıl önce
Görüyoruz kaç gömlek üstte. Valla ingilizceden yana sıkıntı çekeni bu zamana kadar kendi çevremde de görmedim. Dokümanları çatır çatır okuyoruz valla. Seni de sahalarda görmek lazım. Malum %100 taşerona geçince piyasalardan kaybolur oldunuz. Eskisi gibi çalışsanıza. Bir taraflarınız kalktı zaten de neyse…
Teknik~ 2 yıl önce
Buradan bizi memnun eden bir sonuç çıkmaz.Bu sendika olduğu sürece benim şahsen iyi yönde bir beklentim yok.Neyse bekle beni Ryanair.Yazın sendeyim
Yanıtla
—-~ 2 yıl önce
TEKNİK BU SENDİKAYI İSTEMİYOR.
13:00 sözde olan toplantıyı bukadarda uzadı ayaklarına yatmayın~ 2 yıl önce
Zaten şirket imza atmanız için gelin dedi
Yanıtla
Km~ 2 yıl önce
Söz Abanta gelecem açıklayın la şu zammı
Yanıtla
Tgs kıdemli şoför ~ 2 yıl önce
Yattiginiz yerden dünya para kazanıyorsunuz bide agliyosunuz size %30 yapsalar kâfidir.Bizim çocuklar yağmurunda sicaginde günde 2000 bagaj atar adam gibi maaş ister teknic ci gelir şükür et der şimdi şükür etme sırası sizde yok %65 yok %70 gözünüz doysun be
Yanıtla
Sükür et etme~ 2 yıl önce
Beni hiç ilgilendirmez sen kendini muadilin olan çelebideki yada havaştaki personel ile kıyasla eğer eşdeğerse sükredesin bizde kendimizi başka Hava yollarının teknisyenleri ile kıyaslıyalım kendini aynı şirkette çalışıyoruz diye teknisyenle eş görme
Tecnicci~ 2 yıl önce
Selam ben tecniççi. Tecniç satıyorum. easa lisanslıyım 37 77 işli yds 90 dil belgem de var. Kelepir düşünen varsa ;)
sukur et etme'ye~ 2 yıl önce
kardeşim siz kendinizi sürekli hostes pilotla kıyaslıyorsunuz ama onu ne yapacağız?
Yorumlar Tüm Yorumlar (82)