Umarım olmaz
02 Şubat 2024, Cuma 23:54:59
Herkes gibi umarım yüzde 45 ler 50 ler olmaz.. TDP ler olarak çok düşük maaş alıyoruz. Yıl sonu asgari ücretin altına düşüyor hatta. Bizler için seyyanen +82 istediniz, bakalım sonucu ne olacak. Bukadar şey isteyip yüzde 50 ler le kalkarsanız o masadan, bizce bu işi bırakın artık.. 18918
Teknisyen Hat
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:15:32 Kesinlikle katılıyorum kardeşim sendika 3-4 görüşme yaptı bizim için en önemli hayati olan ücreti görüşmedi danışıklı bunlar bizim yanımızda değil sanmıyorum 00
Teknisyen
02 Şubat 2024, Cuma 22:01:52
Teknik AŞ. Yönetimi teknisyenlere çalıştıkları işlerin kaydı olan, logbook’ larını onaylamayarak yetişmiş iş gücü olsan teknisyenlere işi bıraktırıp yurt dışı şirketlerine gitmeleri için göz göre göre mobing yapıyor. Ne sendika ne bir yetkili yöneticilerden hesap sormuyor. Böyle giderse şirkette, bu yönetim yüzünden yaza kadar yaz operasyonunu çevirebilecek kadar teknisyen kalmayacak.13910
İŞÇİ ARILAR
03 Şubat 2024, Cumartesi 02:26:24 Arıların sosyal dayanışmasına ve görev dağılımına her insan hayran kalır. Bizim THY Teknik kovanında işçi arılar oğul vererek kovanı terk ediyor. Ne zam verirseniz verin bu kaçışa engel olamayacaksınız. Çünki teknisyenliğin itibarını üç paralık ettiniz. Çok iş yüküne mukabil en düşük ücreti veren bir şirket olarak kendinizle ne kadar övünseniz azdır. Artık maymun gözünü açtı. Durmak yok Avrupa'ya göç etmeye devam.00
Eeee
03 Şubat 2024, Cumartesi 11:28:55 Sonuç? İsteyen gidebilir kardeş!..10
Tüm yorumlar
haha
05 Şubat 2024, Pazartesi 14:27:52 aynen ben üni mezunu tss çalışanıyım sen lise mezunu teknisyen 1 tane kartı eline alıp akşama kadar gezen teknisyen22
k/A.2
04 Şubat 2024, Pazar 13:30:21 teknik personel e hayırlı olsun.
şubat 4 olmuş, neyin kafası?? Faizden öi? nemalancaksınız ki
Neden AO. ve sendika (??!!) tis i açıklamaz hala.
Mart kapıdan baktırır haaaeeee170
Mytechnic
04 Şubat 2024, Pazar 11:37:15 1 yılda %95 potansiyele ulaşan mytechnic çalışanlarına zam YAPMAMA kararı aldı teşekkürler myTECHNIC.31
TSS’li GARİBAN
04 Şubat 2024, Pazar 00:15:34 Tss ye yapılan zam yeniden güncellensin!925
Tss
04 Şubat 2024, Pazar 19:08:24 Hele şu beyenmeyenlere bak zorunuza mı gitti sizin bize yüzde 40ile 45 verdiler sizin gibi yüksek maaş almıyoruz biz44
gariban
03 Şubat 2024, Cumartesi 22:19:46 TGS'ye alım var mı?411
Taşeron Olmayan Teknisyen
03 Şubat 2024, Cumartesi 21:19:08 TSS gibi boş bir şirket kurmuşsun. Bütün vasıfsız adamı doldurmuşsun oraya. Sonra gelip diyorlarki bize ne verdiyse size de onu verecekler. Ya Teknisyen Camiasını bu kadar ayaklar altına alan bir YK Başkanı daha görülmedi. Yazıklar olsun yazıklar. Eğer olur da aynı zammı alırsak elveda THY merhaba RYANAIR…416
Tsss
04 Şubat 2024, Pazar 18:32:10 Tss temizlik şirketi değildir sizden 10gömlek üstün tss çalışanları mevcut %90 ınız A2 ingilizceyi zor alıyor hahaha24
Tss
04 Şubat 2024, Pazar 19:09:57 Zoruna mı gitti tss yi kurdu diye sen boş diyorsun ama sizde boş adam da çok belki bunlardan biride sensindir21
Aynen 10 Gömlek
08 Şubat 2024, Perşembe 11:03:15 Görüyoruz kaç gömlek üstte. Valla ingilizceden yana sıkıntı çekeni bu zamana kadar kendi çevremde de görmedim. Dokümanları çatır çatır okuyoruz valla. Seni de sahalarda görmek lazım. Malum %100 taşerona geçince piyasalardan kaybolur oldunuz. Eskisi gibi çalışsanıza. Bir taraflarınız kalktı zaten de neyse…00
Teknik
03 Şubat 2024, Cumartesi 21:13:41 Buradan bizi memnun eden bir sonuç çıkmaz.Bu sendika olduğu sürece benim şahsen iyi yönde bir beklentim yok.Neyse bekle beni Ryanair.Yazın sendeyim 231
—-
04 Şubat 2024, Pazar 13:28:12 TEKNİK BU SENDİKAYI İSTEMİYOR. 30
13:00 sözde olan toplantıyı bukadarda uzadı ayaklarına yatmayın
03 Şubat 2024, Cumartesi 20:10:49 Zaten şirket imza atmanız için gelin dedi90
Km
03 Şubat 2024, Cumartesi 19:15:34 Söz Abanta gelecem açıklayın la şu zammı 131
Tgs kıdemli şoför
03 Şubat 2024, Cumartesi 18:13:38 Yattiginiz yerden dünya para kazanıyorsunuz bide agliyosunuz size %30 yapsalar kâfidir.Bizim çocuklar yağmurunda sicaginde günde 2000 bagaj atar adam gibi maaş ister teknic ci gelir şükür et der şimdi şükür etme sırası sizde yok %65 yok %70 gözünüz doysun be 227
Sükür et etme
04 Şubat 2024, Pazar 02:59:11 Beni hiç ilgilendirmez sen kendini muadilin olan çelebideki yada havaştaki personel ile kıyasla eğer eşdeğerse sükredesin bizde kendimizi başka Hava yollarının teknisyenleri ile kıyaslıyalım kendini aynı şirkette çalışıyoruz diye teknisyenle eş görme11
Tecnicci
04 Şubat 2024, Pazar 07:16:25 Selam ben tecniççi. Tecniç satıyorum. easa lisanslıyım 37 77 işli yds 90 dil belgem de var. Kelepir düşünen varsa ;)00
sukur et etme'ye
08 Şubat 2024, Perşembe 18:30:41 kardeşim siz kendinizi sürekli hostes pilotla kıyaslıyorsunuz ama onu ne yapacağız?00
Hahahhq
03 Şubat 2024, Cumartesi 17:49:03 Olsa olsa 50 olur ne olacak
Heveslenmis bekliyorlar 32
Ahaha
04 Şubat 2024, Pazar 12:25:57 Görürsün açıklanınca ağlama 10
Bir dost
03 Şubat 2024, Cumartesi 17:29:53 Rayn air 300 üzerinde teknisyen davet etmiş.bu gidişle daha çok kişiyi davet eder Heleki kalifiye sınıflar 1 dk durmaz231
ZAM mı?
03 Şubat 2024, Cumartesi 16:41:37 Durum şöyle görünüyor. THY iştiraklere %50 zam yaparak, kafasındaki zam oranını ortaya koydu. Şöyle ki AO ve Teknik A.Ş' ye %50 artı 5, 10, 15 gibi bir fark vermek. Bak size böyle fark verdik, diğerlerine göre iyi aldınız algısı oluşturmak. Dışarıda ki hayatta çarşı pazar yanıyor. Ev kiralari uçmuş gitmiş. Ya biz bu ülkede yaşamayacagiz,bu ülkeyi Afgan, Pakistan, Suriyelilere bırakıp gideceğiz. Yada hakkinla kazanmayip, namussuzluk yapacaksın. Bu da bizim gibi namuslu insanların yapacağı iş değil. O zaman bir tek seçenek kalıyor. Yurtdışına gitmek. En azından çocuklar böyle kirlenmiş bir ortamda yetişmez.
262
Sen git
04 Şubat 2024, Pazar 10:22:50 Vatan toprağını bu bayrak için kan dökenler korumaya yaşatmaya devam eder. Belli ki senin kanından olanlar savunmamış bu ülkeyi. Bırakıp gitmek çareyse bi tane adam kalmazdı burada. 110
Hava is
03 Şubat 2024, Cumartesi 15:40:07 Biraz sabredin arkadaşlar hava is geçişi yakında başlayacak 61
Tgs
03 Şubat 2024, Cumartesi 14:17:51 Tgs ye alım var mı 02
Tss yorum yapan teknisyene cevab
03 Şubat 2024, Cumartesi 13:15:07 TSS çaycısının zam oranıyla aynı zam oranı alırsam ben dağıtacağım demişsin çayları TSS nin aldığı maaşşın kaç katını alıyorsun ayıp tss öne sürmeniz 99
C/s
03 Şubat 2024, Cumartesi 12:52:55 İnşallah tdp arkadaşlara bir düzenleme yaparlar .hepizin hakkında hayırlısı olur inşallah. 10
Gariban CS
03 Şubat 2024, Cumartesi 12:51:37 Vergi muafiyeti + %82 zam + her kademeye seyyanen zam istediğiniz masadan sadece %60 vb zam ile kalkarsanız eğer Allah iki cihanda belanızı versin, çocuklarınızdan çıksın aldığınız aidatlar. Artık bu işçinin isteklerini görmez halleriniz yıldırdı, bezdirdi! En azından vergi muafiyeti + %50 olan asgari ücret zammını alın ki tamam diyebilelim ve aldığınız para helal olabilsin. Vergi muafiyetsiz %80 bile işe yaramaz.00
Sıcak Kafa
03 Şubat 2024, Cumartesi 12:36:08 TDP için iyileştirme yoksa genç personeller arayışta. C/S'lerin birçoğu kurulu düzeni olduğu için yurtdışı deneyiminden tedirgin amaa kredi/kredi kartları ödemeleri biraz daha tak ederse onu da siz düşünün. Bu işler camiden anonsla adam toplamakla olmuyor artık.10
Beklentim
03 Şubat 2024, Cumartesi 10:24:18 %65 Hayırlı olsun2181
Beklentiymiş
03 Şubat 2024, Cumartesi 14:32:29 Yüzde 65 zam alırsan göbek atarsın sen01
Yeni
03 Şubat 2024, Cumartesi 16:46:55 55 hayırlı olsun01
Haram
03 Şubat 2024, Cumartesi 18:05:27 Tgs dislike ı basıyor . Cemaat çomarları tk zammından sonra öksüz kaldık yazacaklar bakın görün21
Tss
03 Şubat 2024, Cumartesi 19:55:31 Herkese 50 sana 65 çok degilmi biraz mantıklı düşün istersen07
Isl2-tr tkm
03 Şubat 2024, Cumartesi 22:57:30 Hayırlı olsun yüzde 6500
TSS li çalışan
04 Şubat 2024, Pazar 00:17:32 Allah herkesin gönlüne göre versin kardeşim herkes için adalet 32
Bir CS
04 Şubat 2024, Pazar 01:04:07 Çok az bekliyorsun enflasyon bu ay %63.5 olarak açıklandı zaten :))20
DIŞARDAN BİRİ
03 Şubat 2024, Cumartesi 09:04:46 Sendikalı olmaktan çok pişman olacaksınız keşke olmasaydık diceksiniz, yıllardır özel kurumsal Bi şirkette çalışıyorum hak ettiğim parayı hiçbir zaman alamadım hep işverenin ağzıyla haraket ederler, göstermelik sizle toplantı yaparlar bilgi verirler, sendika işi boş iş oturdukları yerden para kazanıyorlar ve hiçbir faydasına olmuyo göreceksiniz, işverenin verdiği teklifleri arayacaksınız8114
Ali
03 Şubat 2024, Cumartesi 15:28:20 Sen sendikayi yanlış anlamissin hocan :) sendika genelde işten atmayi zorlastirir. O sebeptendir ki thy yol gecen hanidir. İşe yaramayan bir sürü adam vardır.30
Senin bildiklerinden değil
03 Şubat 2024, Cumartesi 16:16:09 Çelikiş senin bildiğin sendikalardan değil. Daha da beteri. Bizimle toplantı bile yapmaz. Neyüdüğü belirsiz. Sendika desen sendika değil.00
Adsız
03 Şubat 2024, Cumartesi 23:06:27 Sendika zaten seçilerek gelmedi ki, pişman olacak birşey yok zaten istemesek de geldi malesef.
Her ay bizden okkalı kesinti yapıp, hakzızlıklara karşı hiç bir şey yapmayan üzerimizden milyoner olan insan topluluğu. Parasını helal eden 10 teknisyen varmıdır acaba şirkette..20
Sözleşmedeki Masa
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:50:54 Ben hiç yorulmadım çünkü sadece çay içtiler kek yediler sohbet muhabbet falan oldu,dostluk içinde.
Yarın yine geleceklermiş ama kısa sürer diyorlar,bir kaç imza işleri varmış654
Giden gitmiştir zaten
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:49:09 Bizden bakalım bu sözleşmede hangi kazanılmış haklarımız gidecek merakla bekliyorum.
285
Teknisyen
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:14:06 Görmüyorlar mı nitelikli kendini geliştirmiş İngilizcesi iyi olan güvenilir teknisyen arkadaşlarımız kaçıyo kalite düşecek böyle olursa bu kadar umursamaz yönetim görmedim 00
Tkci
03 Şubat 2024, Cumartesi 07:38:31 %55 hayırlı olsun gencolar. :) İmza parası da bir maaş ikramiye.
Teknisyenler a0 a1 den A ya çekilecek.
Güle güle kullanın hahahaha
Mesela yani. Bence böyle olacak.00
TSS li
03 Şubat 2024, Cumartesi 03:11:41 Teknisyenlerimize düzgün bir zam yapmalısınız. Uçak üzerinde yetkiye çalışan bir PİLOT birde TEKNİSYEN var. Kıymetini iyi bilin. Elinizden kaçırmayın. Saygılar.21
Teknisyen nn
03 Şubat 2024, Cumartesi 02:27:24 Yüzde 62 zam . İki brüt ikramiye ve banka promosyonu hayırlısı olsun diyelim
00
Adalet istiyoruz
03 Şubat 2024, Cumartesi 01:14:30 400 milyon dolarlik ucagi teslim ediyorsun al bunun bakımını yap diye, 8-5 memur çalışanla maaşı ayni tutuyorsunuz. Thy de calisan bir insanin bir evi min. 600-700 bin liralik bir arabasi olmasi lazim iken evin kirasini kredi kartını nasıl oduyecegim diye düşünen çocuğuna istedigini alamayan ebebeynler olduk. Sizi Allah'a havale ediyorum her ay hakkımı alamadığım için size her türlü duayı ediyorum...20
CS TEKNİSYEN
03 Şubat 2024, Cumartesi 00:44:13 İlk fırsatta yurt dışı arkdşlar! Vereceği oran umrumda dgl 40
Bence
02 Şubat 2024, Cuma 23:25:11 Yine oldu bittiye getircekler ve insanların hiçbir fikrini almayacaklar, sormayacaklar bıktırdınız artık bee yetmedi mi ezdiğiniz1097
At Bakımcı
02 Şubat 2024, Cuma 23:15:46 Metinler hazırlanmış iş imzaya kalmış gibi hissediyorum.
Tüm taşerona yapıldığı gibi AO öncesi imza atılıp personel yine mağdur edilecek gibi bir durum bizi bekliyor.
İnşallah teknikte herkes için hayırlı olur da insanları yurtdışında yaşamak zorunda bırakmazlar.
Huzurlu bir çalışma ortamı sağlanır umarım10610
A bakım
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:18:28 Benim gördüğüm kendini yetiştirmiş kalifiye İngilizce seviyesi de iyi olan personellerini kaybediyo şirket bunun ağır sonucu olacak gibi inşallah acele ettirilen emniyeti etkileyecek bir durum yaşanmaz 10
Bekle bekle
02 Şubat 2024, Cuma 23:14:52 Yüzde 50 gibi komik bir zam alacakları için bu kadar beklemetmeyelim demişlerdir.Bu kadar toplantı bu zam oranı icinse yazıklar olsun sarı sendika1026
Ali
02 Şubat 2024, Cuma 23:02:42 Özçelik iş belli ki bağladı işi.
Hava is kaybettigi davada hala hakli oldugunu iddia edip aglasin dursun.
Çok bariz pazar günü değil hafta tatilinde çalışmaya mesai ödenir yazıyor kararda..277
Aliiiii
03 Şubat 2024, Cumartesi 00:39:57 Ali sana ne milletin cebine girenden, girecek olandan, pazar parasından. Hasetlik yapma.00
TGS li pilot
03 Şubat 2024, Cumartesi 11:25:24 Özçeliğin iş bağlandığını ne zaman gördün bence dediğine kendin bile inanmıyorsun sfsfs00
Km
02 Şubat 2024, Cuma 22:39:19 Üyelerini sürekli “birlikte daha güçlüyüz” diye desteğe çağıran Hava-iş’in ise ne xaman görüşme yaptığını kimse bilmiyor. Tarih vermeden 2 tane yapmış hanerimiz yok. Bir sonraki ne zaman kimse bilmiyor1123
Hava-İş
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:20:32 Kardeşim hava-iş niye sallıyorsunuz önceki dönemde bizimkiler anlaştı sonra hava iş daha yüksek zam aldı hatırlamıyor musunuz? Bizimki yalvar yakar gitti sonradan aynı zammı aldı2625
Gelin görümce
03 Şubat 2024, Cumartesi 12:10:27 Bizim hava iş bizden habersiz Thy ile altın günü yapıp çalışanların dedikodusunu yapıyor 10
KA
03 Şubat 2024, Cumartesi 12:21:21 Sendikaya mail attım üyelerinizi bilgilendirmeyecek misiniz son gelişmelerden babında, cevap yok 10
Nokta atışı
03 Şubat 2024, Cumartesi 15:11:30 Havaiş reklamı sevmez nokta atışı yapar göreceksiniz bu yaptığınız yorumları sileceksiniz herkes teşekkür mesajları yayınlayacak Havaiş e demedi demeyin bekleyin görün 011
hayırlı olsun
02 Şubat 2024, Cuma 21:25:36 %50 hayırlı olsun 1261
Thymühendis
02 Şubat 2024, Cuma 21:18:55 Bekliyoruz güzel haberleri1116
Cs
02 Şubat 2024, Cuma 21:18:42 Hayırdır inşallah113
Basteknisyen
02 Şubat 2024, Cuma 21:14:36 Hadi bakalım hayırlısı..614
:))
02 Şubat 2024, Cuma 20:59:23 Kurgu hazırlığı bitti galiba!..273
Airporthabere
02 Şubat 2024, Cuma 20:53:04 Şirket ve sendika hakkında yaptığımız yorumları yayınlamayarak bu süreci geçebileceğinizi mi sanıyorsunuz 434
tgs01
03 Şubat 2024, Cumartesi 15:14:23 3 maymun bildiğin10
Sapsarışın
02 Şubat 2024, Cuma 20:51:35 Sendikamızdan en son 1 hafta önce bilgilendirme maili geldi. Ne bekliyorsunuz Abant’tan buraya gelmek için ? 441
Teknisyen
02 Şubat 2024, Cuma 20:49:46 TSS çaycısına verdiği oranı verirse çayı ben dağıtacağım.7115
Yasin
03 Şubat 2024, Cumartesi 08:28:51 Ben buraya temizlik için başvuru yaptım insaalah olur121
Onwing
03 Şubat 2024, Cumartesi 09:37:03 Dediğin gibi olursa bende suyu isitacağim 20
a.o iştiraksin
03 Şubat 2024, Cumartesi 16:02:16 Sende iştiraksin THY destek hizmetleri aş de sende THY teknik aş senin netin yüksek onunki düşük aynı zammı alacaksın tabi ne sanıyorsun kendini şunu bir öğrenin A.O değilsin öğrenemediniz kendinizi a.o sanmaniz16
Isl2-tr tkm
03 Şubat 2024, Cumartesi 23:00:01 Olur dostum 01
AO İŞTİRAKİSİN DİYENE CEVAP
08 Şubat 2024, Perşembe 11:09:01 O zaman sene sonu AO’num yaptığı karı size dağıtsınlar.
Teknik A.Ş’nin yaptığı karı bize dağıtsınlar. Para vermeye iş gelince AO dan üstün değilsiniz. Ama kara ortak olmaya gelince hepimiz bir aileyiz. Hadi yandan çarklı seni hadiiii 00
KENDİNİ AO NUN SAHİBİ SANANA CEVAP
08 Şubat 2024, Perşembe 11:11:44 Şöyle bir teklifim var sana
Yıl sonu A.O’nun yaptığı kâr oranından A.O çalışanlarına prim dağıtsınlar.
Teknik A.Ş’nin kârını da sene sonu bize dağıtsın.
İş zam olunca AO ile bir değilsiniz. Ama kârı pay etmeye gelince biz bir aileyiz… Hadi anam hadi yandan çarklı seni hadi yaylan 00
THY Teknik’te TİS görüşmesinde yeni gelişme
02 Şubat 2024 Cuma, 20:37:53 / Toplam : 82 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar