12 Mayıs 2026, Salı 17:07:02

TGS’de Bayram İkramiyesi Yerine Çikolata Dağıtıldı

Türk Hava Yolları ile HAVAŞ ortaklığında faaliyet gösteren TGS Yer Hizmetleri A.Ş.’de çalışan personele Kurban Bayramı öncesinde çikolata dağıtıldı.
  • Mayıs 20’de 30.000₺ hayırlı olsun istanbul ik’dan sızıntı
  • Seçim zamanı sayısız prim verdiler, seçime kadar sabredin
  • zaten bayram da 10 gun tatil yapan torpilli 8 5 lere aynı ikramiyeyi verdikten sonra o paranın bir anlamı yok vardiya çalısanları icin ... Bu günler de gecer elbet çoğu bitti azı kaldı
  • Ali bey istanbul uçak temizlik biriminde mobinge maruz kalıyoruz vardiye şefleri ve postabaşları ancak uçaktan yemek yeme peşinde kordinasyon şefi desen kendine tolanma alaninda bahçe yapmış kazma kürek işleriyle meskul Yanina gidiyoruz sonra gel işim var diyip gömderiyor sesimizi kime duyuracağız ey genel müdürlüktekiler bu birime el atın araştırın neler dönüyor göreceksiniz tüm personel bunlardan bıktı usandı
  • Hiç kimse halinden,maaşından,prim verilmemesinden bilmem neden şikayet etmesin, seçimde akapeye oy verenler,muhalefet kaybetti diye onlarla dalga geçenlere ne yapsan müstehak !
  • Yeni yönetimin ilk vizyoner hediyesi :)
  • Thy de yok çünkü 16 maaş var!
  • İletişimin temel unsurlarından biri olan çalışan motivasyonu ve çalışan deneyimi açısından konuya gerekli hassasiyetle yaklaşılması;ilgili hediyelerin doğru zamanlama ve uygun planlama ile teslim edilmesi büyük önem arz eder. Bayram hediyelerinin oldukça erken bir tarihte dağıtılması,uygulamanın oluşturacağı manevi etki ve anlamı zayıflatır.Bu nedenle dağıtım süreçlerinin azami özen ve dikkat çerçevesinde planlanması,gelişigüzel uygulamalardan kaçınılması gerekir.Aman dikkat!!
  • Bizim izmir kemeraltı pazarı'nda satılan ekonomi bayramlık çikolatalardan
  • TGS UTEM çok zor şartlar altında çalıştırıyor bizi.. aşırı mobbing baskı var üzerimizde.. uçaktan uçağa yetişmekte zorlanıyoruz.. ali bey gündeme alın artık bu mobbing baskıları

Türk Hava Yolları ile HAVAŞ ortaklığında faaliyet gösteren TGS Yer Hizmetleri A.Ş.’de çalışan personele Kurban Bayramı öncesinde çikolata dağıtıldı.

Edinilen bilgilere göre şirket yönetimi tarafından personele bayram dolayısıyla çikolata ikramında bulunuldu. Ancak önceki yıllarda çalışanlara bayram ikramiyesi de verildiğini hatırlatan bazı personeller, bu yıl yalnızca çikolata dağıtılmasını kendi aralarında esprili bir dille değerlendirdi.

Özellikle operasyonel birimlerde görev yapan çalışanlar arasında “Buna da şükür” şeklindeki yorumların yapıldığı öğrenilirken, ekonomik şartlar ve artan yaşam maliyetleri nedeniyle çalışanların ek ödeme beklentisinin sürdüğü ifade edildi.

Havacılık sektöründe son dönemde yoğun operasyon temposu, personel eksikliği ve artan iş yükü sık sık gündeme gelirken, TGS çalışanları arasında yapılan yorumların da çalışan memnuniyeti ve beklentilerine ilişkin dikkat çekici bir mesaj niteliği taşıdığı değerlendiriliyor.

TGS’de Bayram İkramiyesi Yerine Çikolata Dağıtıldı

Yorumlar Tüm Yorumlar (26)

Tgsli Kg var banko ~ 29 gün önce
Mayıs 20’de 30.000₺ hayırlı olsun istanbul ik’dan sızıntı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kg var yattı maalesf ~ 21 gün önce
Oranlar tahminler tutmuyor:p
Seçim ~ 29 gün önce
Seçim zamanı sayısız prim verdiler, seçime kadar sabredin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
emekci ~ 29 gün önce
zaten bayram da 10 gun tatil yapan torpilli 8 5 lere aynı ikramiyeyi verdikten sonra o paranın bir anlamı yok vardiya çalısanları icin ... Bu günler de gecer elbet çoğu bitti azı kaldı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İst ucak temzlk ~ 29 gün önce
Ali bey istanbul uçak temizlik biriminde mobinge maruz kalıyoruz vardiye şefleri ve postabaşları ancak uçaktan yemek yeme peşinde kordinasyon şefi desen kendine tolanma alaninda bahçe yapmış kazma kürek işleriyle meskul Yanina gidiyoruz sonra gel işim var diyip gömderiyor sesimizi kime duyuracağız ey genel müdürlüktekiler bu birime el atın araştırın neler dönüyor göreceksiniz tüm personel bunlardan bıktı usandı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
çalıṣanlara ~ 29 gün önce
Hiç kimse halinden,maaşından,prim verilmemesinden bilmem neden şikayet etmesin, seçimde akapeye oy verenler,muhalefet kaybetti diye onlarla dalga geçenlere ne yapsan müstehak !

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Chpli ~ 28 gün önce
İzmir belediyesinin aylardır maaş ödemeyip grev yapan işçileri sizlerden daha iyi diyorsun
Chpli yazana ~ 27 gün önce
Belediye ile iktidarı karıştırma, Şehir yönetmekle ülke yönetmek aynı şey mi? Chp'li belediye maaş ödemiyorsa onların ayıbı belki de yalan haber veya güç zehirlenmesi yaşayan iktidarın muhalefet belediyelerine dümenleri sonucu maaşlar õdenemiyor. Ülkenin iktidar sayesinde ekonomik,sosyal,ahlaki, hukuki,ticari hazin hali ortada,yolsuzluk,rüşvet, haksızlık almış gitmiş,eğitim,sağlık,güvenlik,adalet rezalet. Devlet iktidarın sülalece zenginleşme aracı olmuş sorumlusu da iktidarla,sahte milliyetçilere para ve çıkar için oy verenler başkası değil.
. ~ 27 gün önce
işe girerken prim kar payı vaadiyle işe alındı insanlar.. 3 vardiya bayram tatili yok cumartesi pazar yok market düzeyinde maaş ile devasa edilen karlar nereye gidiyor? devlet sektöründe tüm taşeronlar kaldırıldı. Devlet bunu karşılayacak sermayesi varsa. parçalara ayrılan thy alt taşeronlara verdiği hak edişi mi karşılayamayacak. Alt taşeronlar kimin?
Bayramlık ~ 29 gün önce
Yeni yönetimin ilk vizyoner hediyesi :)

Yanıtla

Kalan karakter 1000
. ~ 27 gün önce
şirketin ortagımıyız
16 maaş ~ 29 gün önce
Thy de yok çünkü 16 maaş var!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Öf ~ 28 gün önce
Kardeş kusura bakma da sen de girseydin o zaman derler adama. Son yıllarda tk iştiraklerden gelenlere büyük pozitif ayrımcılık uyguladı.
Zamanlama ~ 29 gün önce
İletişimin temel unsurlarından biri olan çalışan motivasyonu ve çalışan deneyimi açısından konuya gerekli hassasiyetle yaklaşılması;ilgili hediyelerin doğru zamanlama ve uygun planlama ile teslim edilmesi büyük önem arz eder. Bayram hediyelerinin oldukça erken bir tarihte dağıtılması,uygulamanın oluşturacağı manevi etki ve anlamı zayıflatır.Bu nedenle dağıtım süreçlerinin azami özen ve dikkat çerçevesinde planlanması,gelişigüzel uygulamalardan kaçınılması gerekir.Aman dikkat!!

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Mehmet ~ 30 gün önce
Bizim izmir kemeraltı pazarı'nda satılan ekonomi bayramlık çikolatalardan

Yanıtla

Kalan karakter 1000
TGS ~ 30 gün önce
TGS UTEM çok zor şartlar altında çalıştırıyor bizi.. aşırı mobbing baskı var üzerimizde.. uçaktan uçağa yetişmekte zorlanıyoruz.. ali bey gündeme alın artık bu mobbing baskıları

Yanıtla

Kalan karakter 1000
İst utem ~ 29 gün önce
Utemde istanbul kord sefliginden sikayetciyiz kendi adamlarını yatırıyorlar biz ucaktan uçağa koşuyoruz turan bey siz ne zaman gideceksiniz 15 sene oldu aynı koltuktasiniz aile sirketi yaptiniz genel Müdürümüze duyurulur bu birime el atilmasini istiyoruz torpilsiz kordinasyonda bir kisi yok yatma tayfasi isciyede odadan kovarlar dalga geçerler sen git torpilin gelsin diyorlar sikayet ettik sonuc cikmasi

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000