THY’DE YENİ DÖNEMİN İLK ROTASI FİNANS ÇEVRELERİ…

    Çok beğenilenler

  • Maliyet odaklı 25 Mayıs 2026, Pazartesi 00:13:08 Ne çalışan, ne bizlerin aidiyeti, ne de çalışma koşulları önemli değil. Çalışanı maliyet olarak gördükçe, çalışan odaklı bir yönetim tarzı benimsemedikçe istediği kadar finansa odaklansın. Odaklandıkları şey de uçaktan yatı oteline su götürmesinler. Tükenmişlik sendromundan kaynaklanan bir incidenta bakar o finans arayışının başarısı. Yabancı forumlarda 37 filosunun dünyanın en kötü programına sahip olduğu gösteriliyor dalga geçiliyor. Pilotlar endişeli, kabin endişeli, tükenmiş durumdalar. Ne finansı? Önce şirket içerisindeki tükenmiş bıkmış mutsuz ekiplerin derdini bir dinlesin çözüm bulsun. Bak kimse bayram ikramiyesi hakkında konuşmuyor. Umudu bile tükettiniz. 7
    • 737 28 Mayıs 2026, Perşembe 08:30:12 Akrabalarıma ve çok yakınlarıma artık Thy de bilet almadan önce bakın eğer uçacağınız uçak küçük boeing ise gidin başka şirketlerden alın diye yönlendiriyorum 4
  • Çalışanlar 29 Mayıs 2026, Cuma 11:22:51 Şirket içinde herkes mutsuz ve maddi yönden can çekişiyor ne bayram parası ne kar payı ne banka promosyonu hiçbir şey çalışana yansıtmıyor Emirates net karı 2.9milyar dolar Thy net karı 3.5milyar dolar Bu paralar neden çalışanla paylaşılmıyor lütfen biri cevap versin 6
  • Tüm yorumlar

  • tarafsızlık !! 29 Mayıs 2026, Cuma 03:09:54 Ahmet Bolat gittikten sonra airporthaberin tavrı neden değişti ? Neden haber olması gereken olaylar haber olmadı ? Havacılık alanında faaliyet gösteren sosyal medya hesapları daha fazla haberler paylaşıyor.. 5
  • Sn Kıdık 26 Mayıs 2026, Salı 15:27:24 İş akdi haksız feshedilenlere verilmeyen pas hakları ile ilgili bir yazı kaleme almayı düşünmediniz mi? 5
  • Yakıt 25 Mayıs 2026, Pazartesi 17:46:09 Amerika&İran savaşı sonrası petrol fiyatlarındaki artış malum.Operasyonel maliyetlerin %25’i30’unu yakıt oluşturmaktadır.olası bir petrol fiyat artışı öngörerek havayolları tedbir olarak senelik yakıtın %40-%60 kadarını hedge ederler.Arkadaş finanstan sorumluydu.Ne yaptığını,başarısını ikinci çeyrek mali tablolar açıklandığında göreceğiz. 3
  • Bilal Yıldız 25 Mayıs 2026, Pazartesi 13:36:19 En iyi bildiği şeyi yapıyor. Ancak havacılık finansmandan ibaret değildir. Havacılık bir hizmet sektörüdür. Yani operasyondur. Oysa, yeni yapılanmada şirketi paylaşmak zorunda kaldı. THY AO İK/YK başkanı oldu ama şirketin başkanı olamadı. Operasyonel şirketler hala önceki yöneticilerin elinde. Onların yönetiminde, sevk ve idaresinde kaldı. Bu çift başlılık şirket içi koltuk kavgalarını bir süre yatıştırabilir. Ama uzun vadede hayırlı sonuçlar doğurmaz. 3
    • Bilal bey 25 Mayıs 2026, Pazartesi 15:31:05 Emekli kart ve pas bilet konusunda gelişme var mı? Genel kurulda bu durum konuşuldu mu? Bilginiz varsa bizlere bilgi vermeniz mümkün mü? Teşekkürler. 2
    • PAS BİLET 26 Mayıs 2026, Salı 12:42:47 Son genel kurula katılmadım. Bu konu konuşuldu mu bilmiyorum. Ama zannetmiyorum. Çünkü benden başkası takip etmiyor. Bu nedenle size geçen genel kurulda ne olduğunu anlatayım. Koltuğa ilk oturduğunda, sevgi pıtırcığı gibi davranan, diyalog kapılarını açık tutan Ahmet Bolat, çark etti ve benim bu konudaki net soruma kesin ve olumsuz bir cevap vererek davasını kazanmayana pas bilet ve emekli kimlik kartını vermem dedi. Yani bu zihniyet 25-30-35 yıl hizmeti olanları verimsizlik iftirasıyla işten atıyor. Sonra bu kötü niyetini ve eylemini gerekçe göstererek, paşa paşa işten ayrılmadınız. Sizi işten biz attık. bu yüzden hakkınızı vermiyorum diyor. Murat Şeker bey farklı bir tutum geliştirebilir mi? Zannetmiyorum. Bu yüzden bana görüş soran herkese dava açmalarını salık veriyorum. Çünkü hak verilmez, alınır. Er ya da geç. 1
    • Pas Bilet 26 Mayıs 2026, Salı 15:24:32 İş akdi feshedilen personel eğer mahkemeyi kazanmışsa bunun haksız fesih olduğu tescillenmiştir. Bu nedenle Personelin rızası dışında da iş akdi feshedildiğinden pass bilet hakkı almalıdır. Zira son 4 aylık ücret ve tazminat hakları da buna işaret eder. 4
    • İkale pas bilet 26 Mayıs 2026, Salı 15:29:49 İkale bir nevi iş akdi feshidir. İkale ile ayrılanların neden pas hakkı devam ediyor? 3
    • Bilal bey 26 Mayıs 2026, Salı 15:59:07 Üstad cevap için çok teşekkürler. Naçizane fikrim birlik olup dava açılsa daha iyi olmaz mı? Ayrı ayrı dava açmak isteyenler mahkemeye neler sunmalı? Yanılmıyorsam thy iç tüzüğüne göre sigortalılıkta 15 şirkette 10 senesini dolduranlar kendi istekleriyle ayrılsa bile pas bilet haklarını alabiliyor. 3 sene müdür 5 sene şef 8 sene memurluk yapıp ayrılanlar da pas bilet hakkını alabiliyor diye biliyorum ama emin değilim. Bu gibi bilgileri nasıl teyit edebiliriz,ilave neler mahkemeye sunabiliriz yardımcı olursanız seviniriz,saygılar,iyi bayramlar. 1
    • Emekli 26 Mayıs 2026, Salı 16:51:11 Bizim pas hakkımız var da ne oluyor? Uçamıyoruz. Havalimanına gidip gidip dönüyoruz. 2
    • Eski çalışan 26 Mayıs 2026, Salı 21:43:07 Emekli kart ve pas bilet için dava açıp kazananlar haklarını alabidiler mi,aldılarsa emsal olacağı için dava açmak isteyenlere dava dosya numarası gibi bilgiler verebilecek olanlar bilgi verebilir mi? Şimdiden teşekkürler. 2
    • Emekli'ye 27 Mayıs 2026, Çarşamba 00:04:30 Haklısınız da biz mağdurlar için olay uçup,uçmamadan ziyade hak,hakkaniyet olayı... 1
    • Bilal Yıldız bey 27 Mayıs 2026, Çarşamba 14:23:04 Öncelikle konuyu takibiniz,uğraşınız için çok teşekkürler. Yeni başkanın da eskisinden farkı olduğunu sanmıyoruz zira aynı tastan su içmişler. Köşenizde bu konularla ilgili yol gösterici, bilgilendirici,mahkemeye sunulabilecek belgeler, ispatlar,kimlerin dava açabileceği,varsa örnek dava gibi şeylerle ilgili bir yazı yazmanız mümkün olursa memnun oluruz. Size ve ailenize iyi bayramlar diler saygılar sunarız... 1
    • Pas bilet mi 28 Mayıs 2026, Perşembe 12:26:20 Emekliye verilen verilmeyen pas bilet mi? Free dağıtılan pas biletleri sorgulayan var mı? Bunların kaydı tutuluyor mu? 1
    • Emekli kartı 28 Mayıs 2026, Perşembe 12:29:02 Haksız işten atıldığı mahkemece tescillenen çalışan personel eğer son çalıştığı işyeri Thy den emekli olmuş ise neden ona emekli kartı verilmez.en azından eski bir havayolu çalışanı olarak yabancı havayollarından pas bilet alır. 1
  • şeker kardeş 25 Mayıs 2026, Pazartesi 10:34:46 Torpilli zat önce çalıṣanlara değer versin,mobbing,baskı,tehdit aldı gitti,aidiyet, iş barışı,huzur kalmadı,liyakatsizlik,torpil zaten tavan. Ayrıca mahkeme kararıyla hak kazanan insanlara pas bilet ve emekli kart haklarını da bir an önce versin o da kul hakkı yiyen haramzadeler kervanına katılmasın... 6
    • . 25 Mayıs 2026, Pazartesi 16:46:46 mezarlıklar kendini vazgeçilmez sananlarla dolu. çok şükür bu dünya geçici. 4
  • TK Family 25 Mayıs 2026, Pazartesi 01:26:49 Murat Bey ve Ahmet Bey TK’yı hak ettiği yere ulaştıracaktır. Yol çetin, içinde bulunulan vaziyet özellikle bir önceki döneme göre çok daha girift ama biz liderimize inanıyor ve güveniyoruz. İletişime verilen değeri ve önemi destekliyoruz. Ortaklığın daha iyi olması için hep beraber çalışıyoruz. Rabbim yar ve yardımcımız olsun..Vesselam 95
    • bc 25 Mayıs 2026, Pazartesi 17:44:25 Her günümüze şükürler olsun. Minnet duymayanların sonu hazindir. Allah TÜRK HAVA YOLLARI’mızı korusun, yüceltsin. Yöneticilerimize, tüm birim çalışanlarımıza sağlık, sıhhat, başarı versin inşaAllah. 39
    • bc yazana 25 Mayıs 2026, Pazartesi 18:30:37 Belli ki sen de hayatında her işini torpille yapmışlardansın ki böyle vıcık vıcık yalakalık yorumu yapıyorsun. Minnet duyacağına kula kul olmamayı öğren sahibinin sesi,onun bunun yağcısı olma ! 6