THY Mİ LİDER EMİRATES Mİ?

    Çok beğenilenler

  • GÖZ 11 Mayıs 2026, Pazartesi 02:26:59 Diktiler. Kabinde içilen suya bile göz dikiyorlar. Artık sıtma ve virüs riskli, temiz suyun akmadığı gidilen yatılarda ekibe verilen suya bile göz diktiler. Onu almayı düşünüyorlar. Hak almada üstlerine yok. 6
    • Khb’nin 11 Mayıs 2026, Pazartesi 15:14:14 Utanması yok. 37 uçağında 6 tane su alınsa ne olacak? Hadi herkes ikişer aldı, 12 suyun mu şirkete zararı var? bunun üzerinde çalışma yapılması, bunun duyurusunun çıkarılması bile ayıp. Çalışıyoruz görünelim diye iyice kafayı yediler. Bide otele giriş çıkış saatlerini bildirmeyi ekibe kitlediler, sürekli taciz mailleri atıyorlar. 3
  • %55 11 Mayıs 2026, Pazartesi 00:57:43 Yakıt fiyatları arttı da bilet fiyatları sabit mi kaldı?Bu şirket yatmayan, kırık masalı bc koltuğu 300k ya satıyor. Kriz dedikleri sana bana gelince var. İdareci ve yöneticilerin keyfi yerinde. Üst yönetim zaten dünyada cenneti yaşıyor. Tasarruf isteniyorsa yerdeki boş kadrolardan başlansın. Khb nin yarısı akşama kadar bomboş oturuyor. Hiç utanmadan uçaktan su almayın, yatıya aileniz gelirse ekip aracına binmesin diye mail atıyorlar. Emirates’in verdiği milyonlarda zaten gözümüz yok, insan olun 5
  • Tüm yorumlar

  • Tecrübeli KM 16 Mayıs 2026, Cumartesi 16:09:44 İstedikleri kadar doküman atıp darlayabilirler şuan için ne şirket ne yönetici çalışanın umrunda değil şirket yancıları hariç. herkes gelir servisimi yapar maaşımı alır evime giderim kafasında.One teammiş TK aileymiş fasa fiso.Bu terimler muahbbette geçince bile gülüp geçiliyor.Denetim yapsınlar istedikleri düzeyde operasyon çeviren uçak sayısı bir elin parmağını geçmez.Ne zaman yüzlerini çalışana çevirirler ozaman düzelir yoksa it ulur kervan yürür. 0
  • BHKM B 16 Mayıs 2026, Cumartesi 01:59:19 İştirak firması küçülmeye gitmiş ama personellerine tazminat verip gönderiyor bari zengin bi arap şeyi bulup verin de kurtulun nasıl olsa garibana para yerine çikolata vermek sizin kitabınız da helleşmek gibi bişey 300 bin lira alan müdürünüz daha yeni yurdışına kaçtı önce yönetimdeki cemaatçi sahte hocalara kul hakkının haaram olduğunu anlatın normal anlatamıyorsanız onlıne eğitim olarak atayın oda da otururken bir işle uğraşmış olurlar şefleriniz yurdışından kulaklık getiren personeli rahat yere geçiriyor arabasına pasta cila yapsın diye adamlara mazet veriyor işi beğenirse posta başı vekilliği TUTARSA DEVAMI PART 2 DE 0
  • Gıdık 15 Mayıs 2026, Cuma 23:28:54 Emirates i bilmem Ama TK nın İK sı değil Emirates Dünyada lider bence 2
  • Bayram çikolatası 13 Mayıs 2026, Çarşamba 20:07:54 Yinede herkez gidip, Bayram çikolataların almaya gider ama değil mi? Krizde çikolata oyunları. Ben protesto olsun diye almıyorum. Kendileri afiyet ile yesin. Emirates 20 hafta yani 5 ay ikramiye/prim veriyor, THY ekiplere uçaklarında suları almayın diyor... 6
  • Lider 13 Mayıs 2026, Çarşamba 08:06:29 Dışa bağımlı hizmet sektöründe lider olsan ne olmasan ne? Eğitim,sağlık,bilim, teknoloji,adalet,hak,hukuk,insana değer vermede lider misin önemli olan o... 2
  • Çalışanın sesi 13 Mayıs 2026, Çarşamba 05:52:40 Eğer personel maaşlarında bir indirim yapılacaksa önce müdür, başkan ve üzeri üst yönetici maaşlarını düşürsünler! 2
  • CEO FARKI 13 Mayıs 2026, Çarşamba 00:35:25 Tim Clark ın yönettiği Emirates bunca olan bitene aylardır uçamayan şirket personelime yaklaşık 5 aylık 20 haftalık bonus dağıtıyor. Bizimki ise bonusu vermediği gibi suda bile kısıtlamaya gidiyorsa; Önerim bizim gönderilen CEO nun kullanmadığı izinler vs çok ciddi bir rakam tutan 15-20 maaş alacağı İKALE miktarı verilmeyip şirkete bırakılsın ve daha önce aldığı ülkenin en yüksek 3milyona yaklaşan maaşından iade istensin:) 2
  • Al birini 12 Mayıs 2026, Salı 19:05:18 Vur ötekine.. Biri Arap diğeri sevicisi… En azından Arap olan işi ehline bırakmış… 5
  • Ödenmeyen kar payı 12 Mayıs 2026, Salı 15:29:51 En iyi tasarruf fikirleri; 1 ) Project-Budget sistemli çalışma düzenine geçilmesi(Çalışanın vaktinin boşa geçmesi sıfıra indirilecek-sürekli alış veriş sitesinde gezinen yer personeli üzülecek ama) 2 ) Ofis çalışanı kabin-kokpit personeli o ay uçuş yapan hat personelinin bacak-saat performans hesabına göre eksiklikleri maaşlarından kesilecek(her rahatlığın bir bedeli var) 3 ) Uçakta yenmemiş stt geçerli olan tüm yemeklerin yemekhanede dağıtılması ve yemek israfının önlenmesi(Bu sayede yemekhanede yemek çıkmayacak tasarruf) 4 ) Eğitimlerin hem haftasonu hem gece de yapılması.(Bir taşla iki kuş) 5 ) Şirketteki tüm su sebillerine kart okuma düzeneğinin kurulması. Günlük kişi limiti 5 bardak.(Su içene yılan bile dokunmaz ama siz yılanı yakalasanız onu da s...siniz sorun yok) 13
  • sandık görevlisi 12 Mayıs 2026, Salı 10:05:45 THY çalışanlarının %80'den oy alamayacaklarını bildikleri için size yatırım yapmıyorlar, Seçimleriniz kaderinizi belirlemeye devam ediyor. 1 su alıyordum artık 2 su alıcam. 9
  • Tasarruf ! 12 Mayıs 2026, Salı 07:33:21 Onlar parayı,prestiji çalıṣanların şirketlerine kazandırdığını biliyor bizimkiler umursamıyor. Tasarrufa da kendi maaş,huzur ve sosyal haklarından başlasınlar. Bir de 350 bin tl alan müdürler ve yurtdışındakilerden tabii ! 7
    • 350 mi 12 Mayıs 2026, Salı 13:26:23 Bunu artık ka lar alıyor. Müdür dediğinin vergisiz 1 milyonu var. 3
    • 350 15 Mayıs 2026, Cuma 17:33:27 Yer işletme de müdürler 350 bin tl alıyor, kargo, finansman,muhasebede vb bölümlerdeki müdürler de o maaşı alıyordur ama diğerlerini bilemem de müdür 1 milyon vergisiz alıyorsa ki müdür ve üstlerinin, yurtdışı müdürlerinin gelir vergilerini de şirket ödüyor. 0
  • Biliyordum 12 Mayıs 2026, Salı 00:05:50 Arap sevici olduğunu biliyordum 68
  • Cengiz Alat 11 Mayıs 2026, Pazartesi 22:27:43 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Başta kim vardı? 11 Mayıs 2026, Pazartesi 22:06:06 Ekşi nin genel müdür, Bolat ında sözcüsü olduğu şirket hala ayaktaysa daha ne istiyoruz??? Emirates dünya standartlarında bir CEO ile çalışıyor. Bunu kimse inkar edemez… İngilizce bilgisi desen ana dili.. Sektör le alakası desen yılların tecrübesi… Yalanmı? Tabiiki şirket öyle bir yönettiki tüm çalışanlar 20 haftalık prim aldılar… Böylece çok rakamlı maaşıda anasının ak sütü gibi hak etmedimi? Ya bizimkiler??? Karneleri ortada değilmi??? Sizce bu maaşı haketmişlermi 13
    • Hain Kedi 12 Mayıs 2026, Salı 02:47:27 Sen ne anlarsın? Karne vs diyorsun da çok mu biliyorsun? Hak etmedikleri parayı kim kime vermiş? Sence içtikleri suya dikkat edin, az için diyen şirket hak edilmeyen parayı verir mi ? Sen hangi akılla bu yaşa kadar geldin ? Allah bilir ancak. 57
    • Laylon Alom 12 Mayıs 2026, Salı 15:31:46 Tüm uçak tiplerine uygun tabutta Amerika’ya kaçan la beraber lastik satarız… Lastikçi geldi hanımmmm… Lastiklerim var. Naparsın kuru maaş ve yk üyeliği paralarıyla her ay bi apartman alamıyoruz:( 1
  • Bulmacada 11 Mayıs 2026, Pazartesi 20:37:42 Başlıca içeceğimiz diye sorulan 2 harfli kelime’ye SU denir. Ve insani bir ihtiyaçtır. 2
  • Ali abi 11 Mayıs 2026, Pazartesi 19:11:27 Emirates'i işin içinden gerçekten gelen profesyoneller yönetiyor Thy ve benzeri şirketleri de iş buldunuz şükredin yoksa dışarıda işsiz çok diye aba altından sopa gösteren akapeli,tarikatçı,cemaatçi torpilli haramzadeler ama bize ne yapsan az herşey müstehak... 9
  • Vizyon 11 Mayıs 2026, Pazartesi 18:29:56 Adamlar kaç ay uçmadı, kafalarına bomba yağdı her şeye rağmen kabin için bizim maaşlara oranla 5 milyon gibi bir para ödedi. Üstelik şov falan da yapmadan. Bizimkiler kırk yılın başı yatıya eşin çocuğun gelirse aman aynı araca binmesinler derdinde. Koskoca uçuş işletme ve khb başkanları hiç utanmadan ortak bülten çıkardı bunun için. Kendilerinin özel şoförlü araçları 24 saat kapılarında tabi bizlere neden empati yapsınlar 2
  • Tasarruf 11 Mayıs 2026, Pazartesi 15:40:13 tasarruf yapılacaksa bir günlük işi bir haftada, bir kişilik işi üç beş kişi yapan yer personelinden başlanabilir. Hiçbir şeye destek olduğu görülmemiş destek şf, ikram konusunda dış kapının dış mandalı ürün, adamına göre muamele gösteren idari, perf, std ve diğerleri. 3
  • Suni Kriz Algısı! 11 Mayıs 2026, Pazartesi 14:24:34 Havacılıkta şu an bir darboğazın içine giridğimiz doğru ancak nedense bu şirket içinde suni bir kriz algısı var! Çalışanı kesinlikle korku senaryolarıyla sindirip zaten uzun zamandır planladıkları maaş düşürme, prim kesme, ikramiyeleri durdurma vb maliyetler için bahaneler üretmeye uygun zamanı buldular. Ve şimdi bunun üzerine giderek çalışanın zihninde durum göründüğünden çok daha vahimmiş gibi göstererek çalışanı sindirmek istiyorlar(Bu kadar mail, mesaj vs boşuna atılmıyor) Pandemiden bile çok zarar almadan kurtulan şirket şimdi batacakmışız imajı vermeye çalışıyor ve maalesef biz çalışanlar da herşeye fedakarlık gösterdiğimiz gibi buna da fedakarlık yapacağız. Şirket yine devasa karlar açıklamaya devam edecek ama biz kuru ekmeğe razı olduğumuz için primler, ikramiyeler kalıcı olarak hiç olacak. Belki seçim zamanı göz boyama için geçici primler ödenebilir ama bundan sonra primler, ikramiyeler yalan. Geçmiş olsun hepimize. 9
  • Birlik beraberlik… 11 Mayıs 2026, Pazartesi 10:39:48 Birlik ve beraberliğin olmadığı bir ortamda maalesef herkes hakettiği gibi muamele görür.. yeni işe alınanlara işi öğretmekten ziyade açık bir şekilde her şeyi raporlayın, herkesi raporlayın diyorlar. Bu arkadaşlarımızda bunu marifet bilip insanların ne kadar günahına girilebiliyorsa giriyorlar. Üzülerek söylüyorum ki devletin gücünü arkasına alarak bayrak taşıyıcı olan firmamız görüldüğü kadar profesyonel ve kurumsal değil.. herkes ben ne kadar yerim, ne kadar alırım, faydalanırımın peşinde… 2
    • Yazık… 13 Mayıs 2026, Çarşamba 14:30:06 Bu yazıya beğenmedim diyen bir insan evladı var, hayret… karakter ve kişilik meselesi neticede, olmayınca olmuyor… böyleleri lazım zaten bu şirkete.. 0
  • Yolcu 11 Mayıs 2026, Pazartesi 08:30:28 35 yıldır ülkemizin global ölçekli şirketlerinde çalışan bir mühendisim. İşlerin iyi gittiği günlerde liderlik ve motivasyon eğitimlerinin toplantılarının ardı arkası kesilmez, aslansın kaplansın söylemleri yapılır ama en ufak krizde ilk akla gelen tasarruf çalışandan yapılan olur. 3
  • Ekibe su yok 11 Mayıs 2026, Pazartesi 00:19:59 Bizde de yatılarda otele su götürmek yasaklandı 4