08 Şubat 2010 Pazartesi, 12:24:05 / Toplam : 28 yorum
Çok beğenilenler
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 12:56:46
Shgm de elinden gelenini yapiyor pilotlar sinaflari gecemezin diye!
Zaten sinavlari yapan adamlar Pilot degil shgm de!
Adam destek cikacana kiskaniyorlar durum bu.
Ispatlarda var.Ucak mühedinligi okumus SHGM de pilot sinavlari veya pilot lisanslardan sorumlu olacak durum degil bu.00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 13:04:28
Tüm is sirketlerdede bitiyor mesela Sky Airlines zamaninda giti Eagle Aviation ile calisti.Hangi pilot Türkiyeden 20-30bin dollar ödüyecek???
Herifler geliyor ucuyor gidiyorlar yine,ayni olay simdide devam ediyor baska izimler ile.
Yasik Türk havacilikta piril piril gencleri yok ediyorlar.
Bunu yapanlar ama Kendi insanimis kendi TÜRK yöneticiler.
Biz adam olamayiz.
00
Tüm yorumlar
Misafir
10 Şubat 2010, Çarşamba 12:57:12 asker sivil havacılıgın önünde her zaman bir engeldir ve olmayada devam ediyor...devrecilik,adam kayırma,torpilli asker kaptan çocukları nasıl elişebilirki sivil havacılık...artık gerçekleri görmeli şirketler ve insiyatii sivil pilotlardan yana kullanmalı00
Misafir
10 Şubat 2010, Çarşamba 12:51:18 Askerlerle bu havacılığı geliştirip bir noktaya taşıyamazsınız...00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 17:43:22 adam doktoruyla görüşmüş...bir problem yok demiş..uyanık ya... şimdi de ağlıyor...00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 13:46:58 Arkadaşım, sorun uçurduğu kadarının parasını almakta değil. Öğrenciden eğitimin başında en az 1 yıl sürecek eğitimin parası olarak 40bin $ alınmış. Yönetmenlik maddesine göre eğitimden önce alınması gerek sağlık raporu alınmadan öğrencinin parası alınmış. Sonra da sorun çıkınca para geri iade edilmemiş. Olay, sonradan çıkan bir sorun dolayısı ile eğitimin yarım kalması ve okulun uçurduğu kadar kısmın parasını kesmesi değil. Bütün paraya el koyması. Ayrıca sadece düzgün okullar değil, tüm okullar sağlık koşullarını yerine getirmeden öğrenciyi kayıt edemez, yönetmenliğe göre...00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 10:18:07 bilen havacılık yetkilisi nin yaptığı açıklamalar hiç inandırıcı değil ayrıca onur dan hiçkimsenin açıklama yapmaması çok enterasan.güzel ülkemde bazı uyanıklar bedavadan para kazanmanın yolunu bulmuşlar.00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 08:35:41 2. videoyu seğrettikten sonra , bu şirketin içinde yönetici konumunda birilerinin yabancı pilotlar üzerinden kişisel menfaat gerçekleştirdiği fikri hasıl oldu ,demek yabancı çoğaldıkça şirket içinde birileri bundan şahsi kazançmı sağlıyo acaba? Patronların bile haberi yok gibi bir durum var sanki ortada, patronlar uçuş işletmeyi çok başı boş bırakmışlar.00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 01:47:23 Arkadaslar üzmeyelim kendimisi.
Hersey bos!!!!!
Devlet el koymadan olmucak onlarinda umrunda degil burda bosa kürek sanlamiyalim.Böyle geldi böyle devam.00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 01:09:17 Keske su programa bende katilsaydimda, su karakterden yoksun jetcilere iki kelime edebilseydim. Bir baltaya sap olamadi bari pilot olsun diye babalari tarafindan teslim edildiler jetcilerin eline. Sonra babalarda para gani 25bin euro verin type alin dendi. Rant yaratildi. Simdide cikmislar biz iyiyiz diyorlar, sakamisiniz siz kardesim. 14 sinav uzerine SHGM skill test yapiyor lisanslarimizi aliyoruz. Sizin bokunuz lacivertmide ovunuyorsunuz anlamadim gitti...Havacilik bilgisinde sizlere egitim vereninde ermeydaninda dersini veririz… varsa bilgisine guvenen fukara bekleriz demiyorum beklerim, bilegimi bukerseniz yakarim o lisansi…00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 01:06:46 Keske su programa bende katilsaydimda, su karakterden yoksun jetcilere iki kelime edebilseydim. Bir baltaya sap olamadi bari pilot olsun diye babalari tarafindan teslim edildiler jetcilerin eline. Sonra babalarda para gani 25bin euro verin type alin dendi. Rant yaratildi. Simdide cikmislar biz iyiyiz diyorlar, sakamisiniz siz kardesim. 14 sinav uzerine SHGM skill test yapiyor lisanslarimizi aliyoruz. Sizin bokunuz lacivertmide ovunuyorsunuz anlamadim gitti...Havacilik bilgisinde sizlere egitim vereninde er meydaninda terletiriz gerekirse...hodri meydan...00
Misafir
09 Şubat 2010, Salı 00:08:25 istesenizde istemesinizde 200 saatlik gençler yerlerini alıcaklar. Bu işe gönül vermiş kaptan abileri onlarıda eğitecek . Bu kadar00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 22:43:08 Torpil sanaldır, soyuttur. Elle tutulamaz gözle görülemez ama çok iyi iş bitirir. Bu nedenle torpili önlemek çok zordur.00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 21:01:15 Tarkim i kimse karalamaya calismasin aldigi para karsiligi en kisa zamanda ucus tamamlayan okuldur.Egitim kalitesi yalanlarini da bir koseye biraksin herkes.Sektorde Torpili bulan ise girer olmayan aval aval bakar.Yani Torpilli 100 kisi bugun baslasin Tarkim de egitime en iyi okul olur cikar hemen.Once Torpili engelleyin sonra konusun!00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:56:42 Durum su arkadaslar.Pilotaj isine bilgi almadan donanimsiz havaciliktan bihaber sekilde girip acikta kalanlar hic aglamasin.Torpil kesinlikle cok onemli ama universite mezunu mukemmel ingilizce bilen dersleri ezberleyip degil bilerek gecen okul bittigi anda 25000 eurosu type rating icin hazir adam acikta ise o is baska.O zaman acikta gezen arkadaslari toplayalim bir ingilizce ve aviation knowledge test yapalim
bakalim kaci gercek pilot?o yuzden acikta kalanlara kimse acimasin bilmeden bu ise girmenin bedeli odeniyordur o kadar!00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:53:33 sevgili sefa abicim çok ama çok güzel bir program tebrikler.abi diyorum çünkü sizinle yıllarca thy de görev yaptık ve thy terbiyesi gereği bizler büyüklerimize asla saygısızlık yapmayız ve abi diye hitap ederiz.gen pilot adayı kardeşlerimize lütfen proglamlarınız sayesinde yardımcı olunuz.ayrıca pilot transferlerinde bir kurukuşun icazetini almak nekadar büyük bir saçmalıktır insanlar hür iradesile istediği kuruluşta çalışmakta serbesttir ve kanuni hakkıdır.00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:51:54 O kişi yanlış anlamadıysam bir göz doktorundan "senin problemin yok" sözü almış.... düzgün okul önce sağlık raporunu alır sonra okula kabul eder..etik olan budur...ama para kazanmak istiyorsa... adamı uçurduysa...o kadar saatın parasını alır.. insanlarda doğru okul hangisi araştıracaklar...amerikada bile bütün okullar doğru değil.. hatta şuda bir gerçek "öğretmenini araştır ve seç...sana öğretmen olarak verilen herkesle uçma" bunu amerikada bilenler uyguluyor... HB00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:28:24 Bursalı arkadaşım merak etmesin..Kpt olacaklar belli..jetçiler 2 yılda, nakliyeciler 1 yılda kpt. olur00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:23:42 teknisyenin aldığı eğitim ( işe girdikten sonra) pilotun aldığı line eğitimdir ( işe girdikten sonra)00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:22:17 ben de soruyorum...evimi sattım arabamı sattım eğitim aldım.. bunun için bana iş mi verilmeli??00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 19:01:19 yanlış muı duydum? Sefa bey "ATPL olmadan havayolunda çalışamazsınız" dedi.. Ulaş Çağlar kqardeşim ..uçuş okulunu bitirdikten sonra havayolunda "veya havayolu sayılan bir uçakta" uçmazsan sittin sene ATPL sahibi olmazsın..00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 18:51:30 pilot yönetmenliği SHY-1 madde 24-1/c, sağlık şartlarını taşımayan kişilere eğitim vermek yasak, yani paranın iadesi için baskıya, gözdağına gerek yok. Aksine okula yanlış iş yaptığı için ceza verilmeli. Eğitim amacıyla garibanların 40bin dolarını peşin peşin alıp, sonradan sağlık sorunu vs. ortaya çıkınca da tüm paranın üzerine yatan 1-2 okul var piyasada. 00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 18:45:00 şu andaki durumu bilmiyorum ama otomobil ehliyetiniz varsa ve otobüs (ağır vasıta) ehliyeti almak istediğinizde, ehliyetinizin enaz 5 yıllık olması gerekiyordu...anlıyan anladı00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 18:39:27 ismini vermeden arayıpta tamirci felan diyen kişi densizdir bende katılıyorum..ancak 100 lerce dolar, euro harcayan kişliler lisansı aldığında kendilerini havayolu pilotu görüyorlarsa onlarda bu işi bilmiyor..00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 18:28:34 evet haklısınız bizde de uçuş okulu mezunları bitirdikleri okulda ya da herhangi başka bir okulda part time da olsa çalışabilir ya da uçuş hocalığı yapıp tecrübe kazanabilir.. ama bizde uçuş hocaları bile TORPİLLİ SİLAH SİSTEM SUBAYLARINDAN oluşuyor.. hatta o kadar ileri gittiler ki askeriyede levazımcı olup sonradan lisans almış uçuş hocaları bile var güzelim ülkemizde.. bu torpilci kayırmacı zihniyet kalkmadıkça sadece havacılıkta değil her sektörde Türk gençlerinin önü kesilir.. 00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 18:22:24 sefa bey'inde dediği gibi...çoğu kimse ingilizce biliyor.. soru.. "how are you?" cevap.. "yes" 00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 18:15:01 ben 200 küsur saat uçtum neden hava yolunda iş bulamıyorum diye yakınıyorlar..amerikada... uçuş okulu bitiren önce eğitim aldığı okulda öğretmenlik yapıyor "full time değil" hem öğretiyor hem öğreniyor..sonra posta taşıyor...götür getir yapıyor 1500 saat topluyor ve hava yoluna müracaat ediyor... türkiyede bu imkanlar yok... peki yok diye her okuldan mezun olan hava yolunda pilot mu olmalı?? işe ticari olarak bile bakarsanız bi yatırım yaparsınız tutar veya tutmaz....00
Misafir
08 Şubat 2010, Pazartesi 16:34:26 bu programın devamında ErdogaN fenik adında bir kaptan baglandı başındada Erdogan Tenik kaptan . tenik kaptana saygımız sonsuz ama fenik kaptan kimdir ?? hiç inandırıcı olmadı komik oldu sadece ekran basındakileri ne zannediyorlar .. acıklama olur mu cok merak ediyorum... tabii bu yorum yayınlanırmıki acaba... 00
PİLOT TARTIŞMALARINDA GERGİNLİK (Güncellendi)
08 Şubat 2010 Pazartesi, 12:24:05 / Toplam : 28 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar