Meteoroloji Uzmanlarından "Havacılık Tazminatı" Talebi

    Çok beğenilenler

  • Dhmi personeli 30 Ocak 2024, Salı 15:54:26 Shgm almaya başladıktan sonra adamlar haklı olarak isyan etmeye başladı . Shgm nasıl aldı hala anlamış değilim ya... 4
  • Tabii ya 30 Ocak 2024, Salı 14:59:57 Havalimanına turist getiren sarı taksi şoförlerine de uçuş tazminatı verelim mi ? 12
    • Hacı 30 Ocak 2024, Salı 22:05:52 Önce polis gümrük memuru ve havalimanı işletme personeli nin hakkını verin 5
    • evet 30 Ocak 2024, Salı 23:31:33 verin onlar da sizi taşıyor 4
    • Uşak kule 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:51:56 Uşak gibi uçak bile olmayan yerdeki kuleci alıyorsa, taksicide alabilir. 0
  • Tüm yorumlar

  • Ahmet 10 Nisan 2025, Perşembe 00:19:01 Meteorolojinin önemini bilmeyen arkadaşlar merak etmeyin meteoroloji bu tazminatı alırsa sizinki azalmayacak.bu kadar bencil olmayın 0
  • Saygısız 04 Şubat 2024, Pazar 00:40:00 Kes sesini çakal!! 1
  • Herkes alsın 02 Şubat 2024, Cuma 21:25:15 DHMİ Avukatları bile 1. Sınıftan alacaksa yokculara bile havacılık tazminatı dağıtılmalı 2
  • Abbas 02 Şubat 2024, Cuma 16:35:11 aynen kanka. Hava patlamış, iniş kalkış durmuş, saatlik 60 trafik gelmiş 30 u hava muhalefeti nedeniyle beklemeye girmiş, 20 dakikadır bekliyorlar. Low fueller havada uçuşuyor, divert talepleri yığın olmuş meydanlarda park pozisyonu kalmamış. O sırada meteorolojiden ihbar yada telefon geliyor: ''Arkadaşlar oraj var''. Yok canım şaka yapıyorsun cidden mi? Olay olup bitmeye yakın ihbar yapan meteoroloji birimi havacılık tazminatını en önde hak eden birimdir. Şakire benden çay. 18
    • Hangi Meteoroloji bunu yapıyor? Kanıtla 03 Şubat 2024, Cumartesi 12:47:15 Kardeşim kin ve öfken neye bilmiyorum cebinden çıkıyor sanırım. Yazdıkların hiç alakası yok. Çok önceden uyarı veriyoruz çoğunlukla da en az 1 gün önceden hem mail olarak hem de her limanın kendilerine göre WhatsApp gruplarında paylaşıyor. Bu gruplarda ve maillerde hava tarafındaki görevli herkes var , kule Aim apron yer hizmetleri, liman müdürü vs.. ani değişken durumlarda olabiliyor meteorolojik olarak bütün bunların dünyanın her yerinde bu şekilde bilimsel olarak. Bu tür durumlarda dahili telefon üzerinden kuleyle sürekli iletişimdeyiz oraj durumunda fırtına bulutları yerini kalınlığını irtifasi vs tüm durumu kuleyle paylaşıyoruz o da pilota aktarıyor. Çoğunlukla pist üzerinde boşluk olan kısmı derece cinsinden veya daha geniş yon vererek de uçağın güvenli kalkış alanını belirliyoruz, kendim yüksek Meteoroloji mühendisi olarak bunu defalarca yaptım. Kuleci adam meteorolojinin önemini bilir. O yüzden çamur atma, senin anladığın dilden de yeri gelirse konuşuruz. Önce saygılı olalım. 3
    • Şakire çay yok 04 Şubat 2024, Pazar 12:22:35 Herhangi bir oraj, kar vs de meydan uyarısı yayınlanır hezarfende. Zaten öyle havalarda bir de askeriyeye ihaya hizmet veriliyorsa o meydanda telefonlar 1 saniye susmuyor. Sizin dediğiniz olayda meteoroloji muhakkak meydan uyarısı yayınlamıştır ama diğer işlerden dolayı kuleye haber vermeyi unutmuş olabilir. Bu yüzden sizin de hezarfen’i takip etmeniz gerekiyor. Herşeyi tazminat hak etmediğini düşündüğünüz meteorolojiden beklemeyin öyleyse. Biz iyi niyetimizden kuleyi arayıp haber veriyoruz yoksa biz de hezarfende yayınladık açın takip edin diyebiliriz. 2
    • Naci 06 Mart 2024, Çarşamba 15:09:30 Siz hiç MGM nin turuncu, kırmızı kodlarından haberdar değilsiniz. Havalimanı tahmin oranlarının yüksekliğini hiç takip etmemişsiniz. Bu yazdıklarınızı kanıtlayacak bir olay bulamazsınız. Çünkü radar teknolojisine sahip meteorolojinin gecikmesi diye bi durum olamaz. Bu yazılanlar iftira niteliğindedir 0
    • Forecaster 08 Nisan 2024, Pazartesi 01:22:24 Ayıp bilader bu kadar da çamur atılmaz bi kuruma kaldı ki şuan meydan ihbarları olaydan en az 3 saat öncesinde gerekli birimlere çekiliyor çünkü taflar 3 saat öncesinden yazılıyor radar uydu temp vs parametreler sürekli takip altında şunu diye bilirsin tahminde anı sis veya gezen sis hadisesi oluştu bunu rapor zamanında verilmedi kaldı ki böyle bı durumda söz konusu değil ruyetin düşeceği rapor edilir taflara bakmayı akıl ederseniz ama Ekstrem durumlarda oda 365 günde bir gün olucak olaydır ki anı ruyette düşmeler yüzdelik duruma vurduğunda hiçbir şeydir kaldı ki her meydanda olmaz meteorolojiden bı habersinizama iş iftiraya gelince bayrak titanların e önünde koşarsıniz 0
  • Hakkımız 01 Şubat 2024, Perşembe 09:16:29 Havacılık tazminatı, havacılığa doğrudan hizmet sağlayan ve havacılığın temel yapı taşı olan meteoroloji mühendislerine de paydaşları oranında ödenmelidir. Havacılığa doğrudan etki ettiğimiz halde dhmi’de ki havacılığa en ufak katkısı olmayan birimler bile bizim en az 10-15 katımız oranında havacılık tazminatı almaktadır. Bilmeyen arkadaşlar için söyleyelim çünkü aşağıdaki yorumlara bakıldığında çoğu kişi bilmiyor, meteoroloji meydan sınıfına göre yarım saatte bir ya da saatte bir metar (anlık hava durumu raporu) raporları hazırlayıp yayınlar ve 3 saatte bir ya da 6 saatte bir taf (hava tahmin raporu) raporları hazırlayıp yayınlar. Oraj, kar, toz taşınımı vs gibi durumlarda meydan uyarıları yayınlayıp kuleyi bilgilendirir ki uçuş güvenliği adına bir sorun oluşmasın ki bunun gibi bir sürü işi daha vardır meteoroloji mühendislerinin yani tv de gördüğünüz gibi işi basit değildir meydanlarda çalışan personellerin. Meteoroloji bir iş yapmıyor zaten ya diyen arkadaşlar umarım bir nebze olsun bilgilenmiştir. Zaten meteorolojinin değerini en iyi pilotlar, kuleciler ve havayolu şirketlerinin dispatch leri anlar. 60k az gelmiş 100k istiyorlarmış diyen arkadaşlar için, meteoroloji şu anda sadece 2k tazminat almaktadır ve bu tazminatta ancak döner sermayede para olursa ödenmektedir ki çoğu zaman döner sermayede para kalmaz. Alamadığımız tazminatlarda yıl sonunda yanmaktadır. Halbuki eurocontrol’e göre meteoroloji birimi AIM ofisiyle aynı risk grubundadır ve almaları gereken tazminat miktarı aynı olmalıdır. Ancak AIM ofisi 40k-60k bandında alırken meteoroloji mühendisleri ancak 2k almaktadır. Tabi ki onlar almasın demiyoruz herkes hakkınca alsın ancak bu işe en çok katkı veren meteoroloji mühendislerinin de hakkı ödensin. 4
  • Kalkış 31 Ocak 2024, Çarşamba 23:48:09 Hayır,yanlış. 3
  • MET-MÜH. 31 Ocak 2024, Çarşamba 20:47:55 Met-offisi tıpkı ATC, AIM gibi hava seyrüsefere direk hizmet eden bir birim. Maalesef havacılığa bizim gibi direk değilde, dolaylı yollardan katkı sağlayanlar! gelmiş HaKkımız olan tazminatı cahilce bilgisizce eleştiriyorlar.. Gidin Önem ve ehemmiyetimiz Aim, Atc pilota ve de en önemlisi EUROCOMTROLE SORUN.. İCAO keriterlerine bakın.. Gerçi sözüm ona(lara) bu Kriterleri bilseydiniz burda olumsuz saçma Sapan yorumlara Cüret etmezdiniz..! 6
  • Yolcu346 31 Ocak 2024, Çarşamba 12:04:51 Ben mi yanlış hatırlıyorum siz kendiniz çıkmadınız mı şimdi bu ne talebi kaçan balık büyük mü oldu...Sayın genel müdürüm şu kangren olmuş olayı halledin lütfen artık bitsin bu kayıkçı kavgası millet nerede ise birbirine selam vermeyecek.herkes kendince haklı hayat zorlaştı.insanlarin alım gücü kalmadı adil bir yönetici cennetin anahtarını yüreğinde taşır hakkaniyetli bir bölüşüm bekliyoruz hepimizin çocukları günahsız bir kalple size dua eder bunu unutmayın karar verirken küçük çocukların duaya açılmış minik elleri gelsin gözünüzün önüne herkese selamünaleyküm... 2
  • Bakan 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:16:42 Bakan hallederse eder yoksa hayal peşinde koşmayın 1
  • Snow 31 Ocak 2024, Çarşamba 08:06:31 Cahil cühela insan cok. Mgm personeli tazminat alıyor zaten. Sorun oranın %30 olması. Sonuna kadar haklıyız. 3
  • LTFG 31 Ocak 2024, Çarşamba 01:21:41 Hava seyrüsefer kısmının hakettiği bir ücret olan bu tazminatı eurocontrol açıklamış zaten ve meteoroloji bu hakedişin baş atlarından biri ve hakkı . Dhmi de nerdeyse çaycının bile aldığı bu tazminatı hava seyrüsefer kısmına direkt hizmet sağlayan meteorolojinin anasının ak sütü gibi hakkı . Awos ekranı çıktı mertlik bozuldu . Atis de cabası . Onlar olmasa uçaklar yol boyu bilgisi , Atc metal speci yağ için Meteo ofisi aramak bilgi almak durumunda kalacak. Bu kimseye sataşma değil yapılan işin değer/önem kısmını dile getirmek . 15
    • Atis ne alaka 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:45:33 Atis dhminin kendisine ait bir sistem. Dhmi elektronik personeli işletiyor. 4
    • Sadece çaycı mı 31 Ocak 2024, Çarşamba 19:23:32 Kuleci bile alıyor. 3
    • Ecek acak 31 Ocak 2024, Çarşamba 19:31:35 Halamın bıyıkları olsaydı amcam olurdu ya da if the queen had balls she would be the king diye cevap veriyoruz ve de meteorolojiyi kaderiyle baş başa bırakarak uğurluyoruz… 8
  • Atc 30 Ocak 2024, Salı 23:53:59 Atc ağlamalarına bir de bunlar eklenir. Pilotlarla kıyaslayın abicim kendinizi oradan başlayın. 39
    • Sorma bıktık 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:46:06 Adamlar 100bin lira maaş alıyor, hala daha da isteriz diyorlar. 6
  • Yatış 30 Ocak 2024, Salı 23:28:18 Kulenin her katında ayrı kontrolör yatıyormuş doğru mu:) 25
    • Kulede oturacakcyer yok 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:46:38 Her ekip 10 kişi en az. 0
  • INKAPASITE 30 Ocak 2024, Salı 22:07:59 60 bin maas az 100 bin istiyorum. 14
  • Hacı Dağlı 30 Ocak 2024, Salı 22:04:11 Bir tek DHMİ personeli hak sahibi onun için de bir tek onlar alıyor. Havalimanı işletme si özel sektör de yer hizmetleri özel sektör de pasaport işi polis de sınır güvenliği gümrük de ama ne hikmetse Havacılık tazminatı birtek DHMİ personeli ne var. Kule ekibi hariç hiç haketmeyen memurlar alırken 12 saat nöbet tutan polis veya özel şirket çalışanları avucunu yalıyo. Eğer hizmetleri için alıyoruz diyenler diğer saydıklarım sizden çok fazlası nı hakediyor 21
    • Sarı taksi 31 Ocak 2024, Çarşamba 00:11:46 Sarı taksi de hak ediyor mu? Hava tarafındakinden bahsetmiyorum 1
    • Feyk kuleciler 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:34:13 Meteorolojici görünümlü kuleciler buraya da doluşmuşlar. Öbür başlıkta da aproncu ağzıyla yazıyorlar 12
  • Aviatör abi 30 Ocak 2024, Salı 21:26:36 Herkese hakkettiği liyakatı karşılığı ücret verseler kimse böyle extra tazminatlar peşinden koşmaz! Esas sorun bu bence,. 0
    • Gyk 30 Ocak 2024, Salı 23:43:27 Mühendis olmaları ne alaka .. yapılan işe bakacaksın 7
  • YOK ARTIK DAHA NELER 30 Ocak 2024, Salı 21:13:14 İYİCE SAÇMALADILAR NE İŞ YAPIYORLAR DA TAZMİNAT İSTİYORLAR HER ÖNÜNE GELEN TAZMINAT İSTİYOR YAKINDA TEMİZLİKÇİLERDE İSTİYORUZ DIYECEK SAÇMA SAPAN İŞLER 31
    • Merak 30 Ocak 2024, Salı 23:25:37 Kendi ağzınla yazmışsın ne iş yapıyorlar diye. Aç araştır sonra yorum yap. O adamların %90 ı İTÜ mezunu mühendis. 28
    • Nasıl mühendis 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:35:00 Mühendis sadece dhmi kulede olur. En eğitimli onlardır. 12
    • Volmet 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:47:26 Kuleci bile alıyor, meteo niye almasın. 6
    • Sen ne is yapıyorsun çok merak ediyorum? 01 Şubat 2024, Perşembe 23:29:40 Kendi işini de yazsaydın süper zeka:) havalimanı içinde olmasak bişey bilmeyecez. Kimin ne iş yaptığını biliyoruz. Mühendis adamlar seni gibileri cebinden çıkarır. Git kuleciye sor meteoroloji olmadan bakalım uçağı indirecek mi 1
  • Arff 30 Ocak 2024, Salı 20:52:11 Kardeş siz hayırdır adammı oldunuz yok onu istiyoz yok bunu istiyoz ulan siz napıyonuz yardımcı ek hizmetsiniz zaten dhmi sizden hizmet alımı yapiyor size para veriyor daha ne versin buldunuz kıllısını istiyonuz 36
    • Cevap 30 Ocak 2024, Salı 23:26:48 MGM size veri vermesin oturup o telsizden pilotlarla muhabbetten başka bir işe yaramazsınız. Bide sağa sola sallıyor. Önce medeni olmayı öğren de insan içine çık 8
    • Ltcg 30 Ocak 2024, Salı 23:42:59 Ne yaptığımızı birgün ofise gel göstersinler. Burada gevşeklik yapma 11
    • Ltcg 31 Ocak 2024, Çarşamba 00:04:53 Birgün gel ofise anlatalım ne yaptığımızı. Ozaman buralarda boş boş konuşmazsın belki. 12
    • Karanlık lord 31 Ocak 2024, Çarşamba 01:07:10 Arffci ile bişey yaşamışın bro anlıyorum trol bayağı büyüktü heralde 5
    • Arff 31 Ocak 2024, Çarşamba 08:50:33 Evet kardeş Meteorolojinin adamlığını bir havalimanı Meteoroloji ofisine git onlar sana öğretir. Hiç şüphen olmasın. Senin yaptığın iş eğer DHMİ de ise bile hele bir araştır Meteoroloji olmadan havalimanında bir kuş uçuyor mu? Diye. Ama suç sende değil senin gibilere bu konuşma fırsatını verenlerde. Ne kadar seviyeli olduğun belli. Olsun da, farketmez kardeş. Sikinti yok. 0
    • Cevap 2 31 Ocak 2024, Çarşamba 10:40:57 MGM nin sana ekrandan verdiği meteorolojik bilgiler olmasa pilotlarla süper lig muhabbetinden başka bir şey konuşamazsin. Ahlaksız... 0
    • Atc 31 Ocak 2024, Çarşamba 10:54:46 Bu arff yazan neden böyle seviyesiz. Bu nasıl memur yahu! Cevap bulamayınca belaltı vur. Hakaret et. Terbiyesiz utanıyorum sizin gibilerle aynı kurumda çalışmaktan 0
    • LTCR Meteoroloji 31 Ocak 2024, Çarşamba 14:02:20 Sen adam mısın gelip buraya cahilce yazıyorsun? Gel ben sana öğretim adamlığı çakal. Kendini İTÜ mezunu mühendisle mi karşılaştıriyorsun vasıfsız. Saygısızca yazma sağa sola. Daha karakterin oturmamış 0
    • Fena ayar oldum sana 01 Şubat 2024, Perşembe 05:13:08 Kardeşim bak insanları tanımadan öncelikle onlar hakkında adam mısın diye sorular sorup bel altında vurmaya çalışma. Ne olduğun belli kendi çalışma arkadaşlarına bile hakaret bu yazdığın. Bilgisiz ve boş bir adamsın belli ki. Kuleci aimci belli sinavlari geçer eğitimler alır onlar dokümanlarda ne yazdığını bilir okur( dokümanlar İngilizce seni gibilerin anlatmayacağı şekilde, kendini yetiştirmeyip ağzına geleni beyninde yorumlamadam konuştuğun için), bu arkadaşlar nile Meteorolojinin Eurocontrol de belirtildiği gibi 1. grupta olduğunu bilir ve söylerler. 1
  • Meteorolojinin sesi 30 Ocak 2024, Salı 20:50:41 Arkadaşlar bu siteyi uzun süredir takip ederim her tazminat başlığında maşallah altında yorum rekoru olur dhmi personeli kendini yer bitirir o almasın ben alayım ben ondan iyiyim vs.. Ee yemeyenin malını yerler napalım hans yiyeceğine meteoroloji yiyecek kusura bakmayın yıllardır zaten bu konuda mağdur olduk 9
    • Shgm 31 Ocak 2024, Çarşamba 00:13:25 2022 de de bunlar yine kavgaya tutuştu üçün beşin hesabını yaptı shgm aradan sıyrılıp yapıştırdı sıra bizde 0
    • Kuleciler 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:35:55 Kuleciler yiyeceğine meteo yesin. 1
  • Cıs 30 Ocak 2024, Salı 20:44:34 Cıs ülkesi gibi tahmin 0
  • Dhmi 30 Ocak 2024, Salı 19:38:24 Buraya olumsuz yorum yazanların bir çoğu dhmide çalışan çaycının sivil havacılık tazminatı sayesinde 30 kağıt aldığını bilmiyor. Gülünç. Çaycı alırsa adamlar da ister. Haklı. 4
    • Asker 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:49:10 Konya havalimanında askeri kule kontrolörü ile dhmi kule kontrolörü aynı işi yapıyor. Gariban asker aynı işi 50bin liraya yaparken, dhmi kulecisi 100 bin liraya yapıyor. 0
  • Dhmi 30 Ocak 2024, Salı 18:42:40 Parasını basıp satın aldığım hizmeti verenlere bak hele! Çüş artık diyorum, hadsizler! 26
    • Hacı 30 Ocak 2024, Salı 22:10:52 Babayın parası devletin aç memurun 4
    • Bilgisiz 30 Ocak 2024, Salı 23:27:28 Ne parası veriyorsun kank:) 2
    • Snow 31 Ocak 2024, Çarşamba 01:21:46 Çok cahilsiniz biraz bu konuyu araştırıp yorum. 2
    • Seko 31 Ocak 2024, Çarşamba 17:21:52 Arkadaşım bu verdiğiniz ücreti DHMİ ICAO ya fatura edip alıyor zaten.Meteorolojidekiler de biraz hakka uygun ücret alsa size ne zararı var.Aksine ICAO dan daha fazla ücret telep edip alacaksınız.Birim ücret olarak en az alanlardan birisidir Türkiye.Oysa ki hava trafik yoğunluğu diğer ülkelerden çok çok fazla.ATC arkadaşlar en fazla ücreti alabilir bunda sorun yok.Ama meteoroloji çalışanları da daha adil bir tazminat almalı.Bunun kimseye zararı yok ki.Ayrıca meteorolojik bilgi olmadan oluyorsa bu uçuşlar kurumunuza söyleyin almayın bakalım bu hizmeti..Birbirimizi kırmaya gerek yok.Sadece daha adil bir paylaşım.... 0
    • Babanın parası mi? 01 Şubat 2024, Perşembe 23:23:32 Bu mesajı yazdığına göre belli ki dokümanlardan haberin yok. O hadsiz lafını da sana yediririm terbiyeli ol önce saygılı olmayı öğren. DHMİ de kule, aim brifing, Apron memurları(GRF), ve seyrüsefer haricî zaten havacılıgi hakketmiyorlar(unuttuğum varsa Kusura bakmayın). Kimsenin bununla da sorunu yok diğerleri alsınlar eyvallah, ama hakkını arayan bir kuruma terbiyesizlik yapma bir daha. Malasef sizin gibiler gizli olduğu için yüzünüze söyleyemiyoruz. Malasef diyorum. 0
  • Kule 30 Ocak 2024, Salı 17:39:18 Harcırah ta istesinler 0
    • Evet 30 Ocak 2024, Salı 23:27:58 Çok mantıklı ama kurumlar farklı alamıyoruz malesef:( 1
  • Yok 30 Ocak 2024, Salı 16:49:47 Uçuş tazminatı da alsınlar kule çok yüksek 5
  • ... 30 Ocak 2024, Salı 16:01:05 Yanlış tahmin verdikleri zaman bizimkisi tahmin zaten diyerek hiç sorumluluk almayan meteoroloji personeli daha çok tazminat istiyor. Ama yadırgamıyorum. İki kurum aynı oranda tazminat alırken bir anda biri diğerine fark açarsa bu da normal.. 11
    • Yusuf 30 Ocak 2024, Salı 18:03:09 Koçum havayla dans kolay mi? 7
    • Tahmin 30 Ocak 2024, Salı 23:29:07 Tahmin muhabbetiyle alakalı yorumlarınızı lütfen istatistiki değerlendirmelere dayandırın ezbere tuttu tutmadı muhabbeti yapmayıb 3
  • FİRST OFFİCER ATC DEN GECTİM 30 Ocak 2024, Salı 15:48:51 yillar once atc idim, zekiydim, caliskandim. Ancak kuruma basladim ve bi baktim kimse atc leri tinlamio saygi duymuyo. Nedeni ise eskisehirden sinavsiz gelenler, birde 2009 dan once sinavsiz atc almalari. Ama 2009 sonrasi Turkiyenin en basarili lisans mezbunlari kpss ,yds ve kurum sinaviyla girdiler..bu girenler gercekten saygi hakediolar Zaman gecti baktim ulkemize yurt disindan gelen paralari bile atc lere vermiolar..neymis memurlar ,yada baska calisanlara ayip olur die...saka gibi.. Sonra baktim bu tazminat sorunu cozulmuoyr pilot oldum . Ayrilirken pilotun yuzde 60 maasini aliodum su an atc ler benim yuzde 40 imi alamio...saka gibi...gram ilerleme olmuyor tazminatlarda... Devlet buyuklerimize anlatamiyor atc ler atc lerin onemini...simdi sendika vs diolar ama bi gram yolalamiolar.... Aim denen yapay zekanin yapacagi isi yapan arkadaslardan bile siyrilamior atc ler...ben de atc yim gonlumde umarim yol alirlar cunku fo kadar almayi hakeden bir meslek....yurt disina bakanlar gorebilir ne kadar kazandiklarini...bir gun devlet buyuklerime rast gelirsem firsat bulursam anlatacagim....2000 kusur kisi ama tepelere ulasip maalsef Atc nedir die anlatamiolar.....yazik 33
    • Buralar hep aynı 30 Ocak 2024, Salı 22:59:39 Valla haklısın yıllar yılları geçti muhabbet hep aynı değişen birşey yok 1
    • TDK 30 Ocak 2024, Salı 23:18:13 Sen bu Türkçe ile elektrikçi bile olamazsın. 3
    • Atc 30 Ocak 2024, Salı 23:31:10 neden bu kadar önemli atc merak ettim. Yakın tarihte atc diye bir iş kalmayacak kalırsa da ai kontrolorü olacak 11
    • Çakma pilot 31 Ocak 2024, Çarşamba 09:50:59 Türkçe bilmeyen pilot mu olur. Yersen pilotmuş. 0
  • FİRST OFFİCER ATC DEN GECTİM 30 Ocak 2024, Salı 15:48:43 yillar once atc idim, zekiydim, caliskandim. Ancak kuruma basladim ve bi baktim kimse atc leri tinlamio saygi duymuyo. Nedeni ise eskisehirden sinavsiz gelenler, birde 2009 dan once sinavsiz atc almalari. Ama 2009 sonrasi Turkiyenin en basarili lisans mezbunlari kpss ,yds ve kurum sinaviyla girdiler..bu girenler gercekten saygi hakediolar Zaman gecti baktim ulkemize yurt disindan gelen paralari bile atc lere vermiolar..neymis memurlar ,yada baska calisanlara ayip olur die...saka gibi.. Sonra baktim bu tazminat sorunu cozulmuoyr pilot oldum . Ayrilirken pilotun yuzde 60 maasini aliodum su an atc ler benim yuzde 40 imi alamio...saka gibi...gram ilerleme olmuyor tazminatlarda... Devlet buyuklerimize anlatamiyor atc ler atc lerin onemini...simdi sendika vs diolar ama bi gram yolalamiolar.... Aim denen yapay zekanin yapacagi isi yapan arkadaslardan bile siyrilamior atc ler...ben de atc yim gonlumde umarim yol alirlar cunku fo kadar almayi hakeden bir meslek....yurt disina bakanlar gorebilir ne kadar kazandiklarini...bir gun devlet buyuklerime rast gelirsem firsat bulursam anlatacagim....2000 kusur kisi ama tepelere ulasip maalsef Atc nedir die anlatamiolar.....yazik 25
  • Oha artık 30 Ocak 2024, Salı 15:16:06 Çaycı çorba cı herkese verilsin 7
    • Hacı 30 Ocak 2024, Salı 22:07:59 Çaycı çorbacı alıyor ama DHMİ personeli ise 2
  • Önce 30 Ocak 2024, Salı 14:17:00 Tautarlı bir tahmin yapsınlar 13
  • TGS 30 Ocak 2024, Salı 14:00:00 Bizde istiyoruz madem! 10
    • Hrkt 30 Ocak 2024, Salı 18:08:57 Espri mi yaptın kamil 0
    • Hacı 30 Ocak 2024, Salı 22:07:00 Siz DHMİ personelinden fazla hak ediyorsun uz 3
    • maaş 30 Ocak 2024, Salı 23:31:48 siz gidin önce maaşlarınızı thy den alın 0