Kaşlı
20 Kasım 2016, Pazar 12:14:18
Sordunuz mu kas halkina havalimani istiyor mu? Havalimani olduktan sonra kaş, kaş olarak kalir mi?135
Seyretli
20 Kasım 2016, Pazar 13:09:16 Kaşın yerlileri istiyor, istemeyenler dışarıdan gelenler. Sanki gazipaşa,edremit bozuldu mu?
Zaten esnaf ve otelciler 6 ayda sadece 70 gün adam akıllı para kazanabiliyor.havalimanı olsa insanlar hafta sonu için bile kaş'a gelirler.bu bile kaş halkına çok iyi gelir.yapilacak havalimanini ist,lhr,fra,ams,cdg gibi olacak hali de yok, nüfus belli ölçek belli!!!!89
Kaş
20 Kasım 2016, Pazar 12:56:44
Gelen turistler ne diyor acaba? Kaş bu haliyle tercih ediliyor. Yapılmaz değil, bölge turizmine uygun küç0k bir alan olabilir. Ama amaç başka, adam tarım ürünü diyor. Uçakla mı gönderceksin
? Nerede yoğurdun bu bolluğu? Denizi neden etkin kullanmayı hedeflemiyorsun? Tam anlamıyla bir zümreye hitap edecek, kişisel havaalanı istiyorlar. 112
Tüm yorumlar
Korkmayin
21 Kasım 2016, Pazartesi 16:09:44 Yine istemezuk cular sahnedeler, ama soyle gecmise bakin ne istemediyseler hepsi yapildi, hepsindende yararlandilar..
Gelismenin ilerlemeninonunde duramayacaksiniz...
Yunan bi karis adasina havalimani yapiyor adalarin dogal guzelligimi bozuyor...
Yolcu kaybedecegiz diye bu kadar korkmayin, korkunun ecele faydasi olmaz komsularrr20
Andro
21 Kasım 2016, Pazartesi 09:16:05 Yapilsin diye israr eden bencil zihniyetler Kas sadece sizin yasadiginiz yer size ait degil. Kasa havalimani yapilmayacak. Bu israrinizi hizli tren icin yapinda memlekete birazcik faydaniz dokunsun.52
Meis
21 Kasım 2016, Pazartesi 00:14:00 Batum gibi Meis adasını kullansak olmuyor mu? Orda var bir tane havaalanı.03
Meis
21 Kasım 2016, Pazartesi 10:30:07 Iyi hosda Meis havalimanin ne kadar buyuk olduguna ve pist uzunluguna baktinmi? Turboproptan baskasi inebilirmi? Zannetmiyorum. Yani Avrupadan yolcuyu turboprop ilemi getirecek sirketler?20
Kaş
20 Kasım 2016, Pazar 23:01:46 Havalimanı yapılsın, ilk Kaş'ta yapılsın diyen kişiler ağlamaya başlar. Elin ingilizi fransızı buralar halen bakir el değmemiş diye geliyor. Sen sanıyormusun kaş'a kitle turizmi gelince pansiyonlar iş yapacak heryer otel dolacak, sen sanıyormusun esnaf kalkınacak. Elinizdeki ekmeği göz göre göre veriyorsunuz. Kaşa gelen herkes oranın bakir, saf Doğası ve güzel insanları için gelir. Havalimanı gelince hepsi gider sizde aç kalırsınız63
Katılıyorum
21 Kasım 2016, Pazartesi 09:58:40 Bence de şu anda Kaş'a gelenler, onca sıkıntıyı çekerek ulaştıkları yerde iyi de para harcıyorlar. 100 TL'ye uçaklar inmeye başlayınca herşey bozulacaktır...31
KEKOVA
20 Kasım 2016, Pazar 19:16:25 Yöremize medeniyetin gelmesi insanları niye ürkütüyor, anlayamadım. Burası Ringo'nun ahırı değil. Devlet var, Jandarma var, kontrol var, neyin nasıl talan olacağını anlamak mümkün değil. BİZE İŞ LAZIM, AŞ LAZIM ! Onun için de havalimanı ve yol lazım ! Devletimizden Allah razı olsun. İnadına kalkınma, inadına medeniyet !36
Memur
20 Kasım 2016, Pazar 23:53:12 Herkese iş lazım. Bana, sana, hepimize.. Her köye havalimanı yerine, demiryolunu geliştirselerdi daha iyi olurdu.. Bu gün Ankara'dan Konya'ya hızlı tren var. Arabadan uçaktan daha çabuk Konya'ya varıyorsunuz. Aynısı birçok şehrimiz için geçerli. Karadeniz'in hersehrine Havalimani yapacaklarına, keşke demiryolu döşeselerdi. Bu da bir medeniyet ve herkese iş kapısı. Bursa' ya uçakla gidince ne oluyor sanki. Şehir merkezine bir saat ve taksi ücreti uçak biletinden daha pahalı. Saygılar21
Kekova mı?
21 Kasım 2016, Pazartesi 10:06:13 Kekova'ya da bir yat limanı yapalım istersen. Gör bakalım sonra aşı ekmeği. 42
enerjix
21 Kasım 2016, Pazartesi 10:34:35 Şu an yörenizde mağara devrini mi yaşıyorsunuz medeniyet gelecek? Kaş'a gitmek isteyen zaten şu an kolayca gidebilir.Yol sorunu yok ki Kaş'ta zihniyet sorunu var.Adam gibi otel mi var orada Kemer'i bırakıp turist size gelsin?Olan otellerde zaten 5 yıldızlı fiyatına.İnat yapmak ancak bu ülkeye zarar verir.Herkes ülkemizin iyiliğini istiyor sadece siz değil02
Brooke Shields
20 Kasım 2016, Pazar 15:41:50 Antalya-Muğla sınırındaki Kınık köyünde (Patara'ya 5 km.) yapılan fakat yarım kalan pistin eski fotoğralarını hatırladım.Şimdi tekrar baktım Google'a tamamen seralarla dolmuş bölge,hiç bir şey kalmamış.20
Mert
20 Kasım 2016, Pazar 14:53:53 Istırap ne ya ? Izdırap olmasın22
Yanlış!
20 Kasım 2016, Pazar 15:42:29 "Izdırap" yanlış kullanım, doğrusu ıstıraptır.20
Tdk
20 Kasım 2016, Pazar 23:50:09 Tdk ızdırap diyor. Ama siz ıstırap diyorsanız öyledir muhakkak.10
Izdırap verdiniz
22 Kasım 2016, Salı 10:58:37 Yahu bırakın, ikisi de doğru işte : http://nev-heves.blogspot.com.tr/2013/01/cevap-istrap-m-ztrap-m-zdrap-m.html00
321
20 Kasım 2016, Pazar 14:45:09 Dalaman var. Gereksiz.1.45 dakikalık mesafede.37
Kaş'lı
20 Kasım 2016, Pazar 18:48:08 Bahsettigin o Dalaman - Kaş yolunu kullanmadin sanirim......10
KAŞ'LI !!!
20 Kasım 2016, Pazar 19:00:39 Disaridan gelip Kas'a yerlesen emekliler veya yazlik sahipleri ile entellektuel gecinen marjinal kisiler havalimanina haksiz yere itiraz ediyorlar. Bunlar egoist ve sadece kendilerini dusunuyorlar. Kas'in gelismesini ve refaha kavusmasi, bu kisileri ilgilendirmiyor. Guya Kas talan olacakmis ve cevre mahvolacakmis ! Hangi devirde yasiyoruz. Planli ve kontrollu kalkinma hepimize refah ve iyi bir yasam getirecek.22
Nevermind
20 Kasım 2016, Pazar 12:44:18 Garipçe gibi orası da perişan olacak yazık, güzel ülkemin dört bir kösesini insanım değil elin ingilizi veya rusu görüp yaşıyor.11
Nevermind
20 Kasım 2016, Pazar 12:44:18 Garipçe gibi orası da perişan olacak yazık, güzel ülkemin dört bir kösesini insanım değil elin ingilizi veya rusu görüp yaşıyor.40
Aslan
20 Kasım 2016, Pazar 18:53:25 Kaş ve Kalkanda önemli turistik yatırımları olan bizler için havalımanı çok önemli. Havalimanı sadece biz yatırımcılara değil çalışanlar ve üreten yerel insanlar için de önemli. Emekli olup buraya yerleşen veya çalışma ve kazanmaya ihtiyacı olmıyanların itirazı maksatli ve onyargılı. 30
KAŞ SEVER
21 Kasım 2016, Pazartesi 14:56:04 Ne yazık ki kaşta tutizmden para kazan yatırımcılar turistlerin neden Kaşı tercih ettiği hakkında yanlış fikir sahibidir. Eğer Kaşa havalimanı yapılırsa şu an ki gibi seçkin turistler yerine beş parasız ruslar güzelim koylara yapılacak tatil köylerinde kalacaklar. O zaman Kaş ta şu an turizmden para kazanan herkes o tatil köylerinde asgari ücretle çalışacak. Havalimanı yapılınca kafasını taşlara vuranlar yine kaşlılar olacak.00
Kaş'ın 25 yıllık havalimanı hayali
20 Kasım 2016 Pazar, 12:03:36 / Toplam : 26 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar